کد خبر: 1045183
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:
منصوری، گفت: براساس ابلاغ مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی بازار استان و اصناف غیرضروری تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش جوان از لرستان ،بهزاد منصوری، امروز(4اردیبهشت)، با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به قرمز بودن استان لرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا تعطیلی بازار تمدید شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: براساس ابلاغ مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا تعطیلی بازار استان و اصناف غیرضروری تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از جمله مجتمع های خرید و تجاری و فعالیت دست فروشان به مدت دو هفته تعطیل بوده و این تعطیلی برای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این ویروس، تا پایان هفته جاری تمدید شد.

منصوری با اشاره به نظارت گروه های نظارتی اماکن ناجا، تعزیرات حکومتی، بسیج، سازمان صمت و اصناف بر روند تعطیلی بازار، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی اصناف و بازاریان با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری کسبه و بازاریان در راستای عمل به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و تعطیلی بازار، عنوان داشت: امید است هرچه زودتر شاهد کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا باشیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار