کد خبر: 1044713
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
فرمانده تیپ ۳۶ زرهی شهرستان میانه با اشاره به تفاوت ارتش ایران با سایر ارتش‌های دنیا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی از دل جامعه با فرهنگ ناب محمدی است که جانش را برای ملت می‌دهد.

سرهنگ علی جوادیان خانمیر  در نشستی با دادستان میانه به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ اضافه کرد: نیروهای ارتش در بروز حوادثی چون سیل، زلزله و کرونا در کنار مردم هستند.

وی با تبریک دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کلیه کارکنان وظیفه که در نیروهای مسلح خدمت می کنند، از تعامل و امضای تفاهم نامه همکاری با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میانه در راستای رسیدگی به وضعیت خانواده های کارکنان وظیفه بی بضاعت در روز ارتش و کرامت سربازی خبر داد.

امروز همچنین به مناسبت سالروز گرامیداشت ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، فرمانده انتظامی، رییس دادگستری و اداره اطلاعات شهرستان و مدیر شرکت فولاد آذربایجان با حضور در تیپ ۳۶ نزاجا ، با فرمانده این تیپ دیدار و گفتگو کردند.

امروز به مناسبت گرامیداشت دهه ارتش؛ مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به میزبانی پادگان و پایگاه بسیج کوی سازمانی تیپ ۳۶ در سطح پایگاه های حوزه تندگویان بسیج شهرستان میانه با حضور ۶۰ بسیجی تیرانداز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر