کد خبر: 1044568
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

رپورتاژ آگهی/ آیا می‌دانستید کرکره برقی نیازمند سرویس سالیانه است؟ بله…با وجود اینکه امروزه بسیاری از صاحبان فروشگاه‌ها و مراکز اداری و غیراداری برای ایجاد امنیت و سهولت در باز و بسته کردن اماکن مختلف از نصب کرکره برقی بهر‌ه می‌گیرند، اما هنوز آگاهی دقیقی از نحوه‌ی کار و نگهداری از کرکره برقی در بین ایشان وجود ندارد. جالب است بدانید این درب پیشرفته‌‌ی پرکاربرد که برای نصب به عنوان درب ورودی یک پارکینگ یا انبار کوچک تا فروشگاه‌ها و ادارات بسیار بزرگ مناسب می‌باشد، مانند تمامی لوازم برقی منزل شما نیازمند رسیدگی و مراقبت است. اما بهترین راهکار برای تعمیر کرکره برقی چیست؟ برای آشنایی کامل با نحوه‌ی نگداری و مراقبت از کرکره برقی ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید!

تاثیر درها در حفظ امنیت منازل غیر قابل چشم پوشی است. از همین حیث درها همگام با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت کرده و شکل‌های مختلفی به خود گرفتند.  کرکره برقی پارکینگی نوع جدیدی از این در‌ها است که طی سال‌های اخیر شاهد رواج آن در منازل بوده‌ایم. کرکره برقی پارکینگی کاملا اتوماتیک بوده و به سهولت، تنها با فشردن دکمه ریموت، به صورت عمودی بالا و پایین می‌شوند. برای آشنایی با این کرکره‌ها با ما همراه شوید.

آیا می‌دانستید کرکره برقی نیازمند سرویس سالیانه است؟

نحوه کار کرکره برقی  و مزایای آن

همانطور که ذکرکردیم این کرکره‌ها به صورت اتوماتیک بالا و پایین می‌شوند. در واقع این عمل به دلیل اتصال موتور در، به جریان برق صورت می‌پذیرد. خوب است بدانید در هنگام قطعی برق برای باز و بسته کردن این موتور‌ها می‌توان  از اهرم‌های دستی و یا باتری‌های ups استفاده نمایید. کرکره‌ برقی پارکینگی و مغازه  قابلیت رنگ‌آمیزی را داشته و به همین دلیل می‌توان رنگ مورد نظر را روی آن پیاده کرد. قابلیت تنظیم از راه دور و نیز قابلیت برنامه ریزی جهت باز و بسته کردن در یک زمان معین را می‌توانیم از مزایای این کرکره‌ها محسوب کنیم. درب‌های کرکره برقی به دلیل کاربری آسان و نیز تعمیر آسان توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند و نیز از آنجایی که این درب‌ها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و صدای بسیار کمی هم دارند و نیز طول عمر بالایی که دارند سبب می‌شود تا جایگزین خوبی برای درب‌های قدیمی باشند.

کرکره برقی پارکینگی

کرکره برقی باتوجه به مکان‌های نصب مختلف در اندازه‌ها و مدل‌های متفاوتی نیز تولید می‌شوند یکی از انواع کرکره‌های برقی نوع پارکینگی آن می‌باشد. یکی از مسائل بسیار مهم در پارکینگ‌ها کمبود فضا می‌باشد که کرکره برقی پارکینگی به دلیل جمع شدن در سقف هنگام باز شدن کمترین فضا را اشغال کرده و از این حیث اهمیت بالایی دارد. اما نکته‌ای که در خصوص خرید کرکره برقی پارکینگ مطرح می‌شود توجه به میزان تردد و وزن در می‌باشد. در صورتیکه پارکینگ مورد نظر از تردد بالایی برخوردار است کرکره‌های برقی با موتور توبلار به هیچ عنوان مناسب نمی‌باشد؛ زیرا در صورت استفاده زیاد دمای موتور به شدت افزایش پیدا می‌کند. در این حالت بهتر است از کرکره‌های دارای موتور ساید استفاده نمایید چراکه این موتور‌ها به دلیل قدرت و توان بسیار بالا مناسب مکان‌های پر تردد می‌باشد و کرکره‌های موتور ساید به دلیل برتری در این زمینه نسبت به کرکره‌های دارای موتور توبلار از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

کرکره برقی مغازه ای

اجناس موجود در مغازه‌ها معمولا تمام سرمایه‌ی مغازه داران محسوب می‌شود از این رو محافظت از آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. امروزه اکثر مغازه داران برای حفاظت از اموال خود از کرکره‌ برقی مغازه ای استفاده می‌کنند. این کرکره‌ها علاوه بر تامین امنیت بیشتر دیگر سختی کرکره‌های قدیمی هنگام باز و بسته کردن درب را ندارند و به همین دلیل و نیز به دلیل شکل تمیز و آراسته‌ای که مغازه می‌دهد مورد توجه قرار گرفته‌اند.

شما می توانید برای هماهنگی و ارائه خدمات و تعمیرات  انواع کرکره برقی و همچنین مشاوره جهت خرید کرکره های اتوماتیک  اینجا    کلیک کنید.

آیا می‌دانستید کرکره برقی نیازمند سرویس سالیانه است؟

از دیگر مزایای کرکره برقی می توان به قابلیت عایق بودن آن در مقابل هرگونه سروصدایی اشاره کرد. با توجه به افزایش روز افزون خودروها و همچنین جمعیت، ممکن است برخی از افراد در منازل خود نمی­توانند به راحتی استراحت کنند و مدام مجبور هستند، صداهایی را تحمل کنند که از بیرون منزل به گوش می­رسد. در این شرایط کرکره برقی به کمک شما می ­آید و مانع از برهم ریختن آسایش افراد می­شود. البته این موضوع را فراموش نکنید که کرکره ­های برقی در انواع مختلفی تولید می­شوند و مناسب­ترین آن­ها از جنس آلومینیوم است­. شرکت معتبر آتی در با در نظر گرفتن موازین اخلاقی و تجاری و در جهت جلب رضایت مشتریان خود محصول اصل و با کیفیت به مردم ارائه می­کند.

تعمیرات کرکره برقی

یکی از عوامل تاثیرگذار در روند کار کرکره‌های برقی دما می‌باشد. به طوریکه در فصول سرد این کرکره‌ها به سختی کار می‌کنند.  از آنجایی که سرویس به موقع این کرکره‌ها از ایجاد مشکلات در آن جلوگیری به عمل می‌آورد پس بهتر است این موضوع را جدی بگیرید. مشکلاتی که در این کرکره‌های ایجاد می‌شود می‌تواند منشا مکانیکی و یا الکتریکی داشته باشد. اما از این مشکلات می‌توان خرابی سنسور چشمی، تراز نشدن مسیر کرکره، مشکلات فرستنده کرکره، ایجاد شکستگی در فنر کرکره و قطعی برق و… را نام برد. ولی همانطور که اشاره شد ایجاد خرابی و مشکل در این گونه کرکره‌ها بسیار کم می‌باشد ولی در صورت بروز هرگونه مشکلی با شرکت‌های معتبر و متخصص تماس بگیرید تا به موقع و به تعمیرات کرکره برقی بپردازند و متحمل هزینه‌های گزاف و دوباره کاری نشوید. این شرکت‌ با داشتن دانش و مهارت کافی در تعمیر کرکره برقی پارکینگی و کرکره برقی مغازه   و… به صورت شبانه روزی فعالیت می‌نمایند.

از آنجا که کرکره های اتوماتیک حفظ امنیت در هر ساختمان و یا فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر کرکره برقی از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید.  ما توانسته ایم همه مدل های موتور های کرکره اتوماتیک و تیغه های مختلف را تعمیر و خدمات دهیم و از نظر شما نگرانی جهت تامین قطعات و عدم تعمیر کرکره برقی خودتان نخواهید داشت.

شرکت “آتی دُر” سال‌ها است که در زمینه ارائه درهای کرکره برقی و درهای اتوماتیک، و ضد حریق و… فعالیت می‌نماید. خدمات این شرکت تنها به فروش این محصولات محدود نمی‌شود بلکه تعمیرات آن‌ها نیز از جمله فعالیت‌های ارزشمند شرکت “آتی دُر” می‌باشد. اگر به دنبال بهترین درب‌های اتوماتیک و یرق آلات هستید این شرکت می‌تواند محصول مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد فقط کافی است به آدرس atidoor.com  مراجعه نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://www.atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل info@atidoor.com مکاتبه نموده و یا با شماره تماس 02188808111  در ارتباط  باشید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار