پیگیری 90درصد از شکایات مردمی از دفاتر پیشخوان
کد خبر: 1044120
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004Nce
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان مطرح کرد؛
حیدری، با اشاره به ثبت سالانه هزار و 800 شکایت از دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی در لرستان، گفت: 90درصد این شکایات در سال گذشته بررسی و به نتیجه رسیده است.

به گزارش جوان از لرستان، شهاب حیدری، امروز(26فروردین) در در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت با محوریت نظارت بر رعایت دقیق آیین‌نامه و مقررات، اظهارداشت: یک هزار و ۸۰۰ مورد شکایت از دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی سالانه در این استان ثبت می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان افزود: از جمله برنامه‌های این اداره ‌کل پیگیری ۹۰۰ شکایت در هر ۶ ماه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 90درصد شکایات بررسی و اعلام نتیجه شد، عنوان داشت: مابقی پرونده ها نیز در حال تجدید نظر و یا ارجاع به نهادهای مربوطه هستند.

حیدری با اشاره به فعالیت روزانه کارشناسان و انجام بازرسی سرزده از دفاتر پیشخوان، عنوان کرد: این اقدامات در راستای رعایت دقیق آیین‌نامه و ضوابط سازمان تنظیم مقررات کشور از سوی دفاتر پیشخوان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: الصاق کد رهگیری بهداشت، نصب اطلاعیه الزام به داشتن ماسک توسط مراجعین، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از علائم هشدار بر روی صندلی‌های انتظار، استفاده کارکنان از ماسک، استفاده از سامانه نوبت‌دهی و پوشش نایلونی شفاف بین مراجعین و کارکنان از جمله مواردی است که توسط کارشناسان مورد بازرسی قرار می گیرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۹۵ راه ارتباطی و انتقال انتقادات و شکایات بین مردم و مدیران حوزه فناوری اطلاعات است.

برچسب ها: دفاتر ، پیشخوان ، نظارت
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار