کد خبر: 1044110
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام قدرتی، با اشاره به اعزام 400 مبلغ از قم به استان لرستان در ماه مبارک رمضان، گفت: محور فعالیت های تبلیغی امسال تبلیغ چهره به چهره و بهره مندی از فضای مجازی است.

حجت الاسلام مهدی قدرتی، به خبرنگار جوان از لرستان گفت: در ماه مبارک رمضان 400 مبلغ و روحانی در استان فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان دداشت: در ماه مبارک رمضان مساجد تعطیل نیستند و به دلیل وضعیت قرمز کرونایی استان برنامه ها ممکن است بدون تجمعات برگزار شوند.

وی از اعزام 400 مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و ادامه داد: محافل قرآنی و مذهبی در بوستان‌ها و پارک‌ها، نصب بیلبوردها، برپایی نمایشگاه کتاب در کنار مساجد، رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان، جشنواره‌های ورزشی و اجرای برنامه‌های ویژه زوج‌های جوان با حضور مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام قدرتی عنوان داشت: از دیگر فعالیت مبلغان و طلاب در ماه مبارک رمضان، در کنار انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، کمک به کادر درمان و مقابله با ویروس کرونا است. 

وی با بیان اینکه تبلیغ در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است، اظهارداشت: امسال محور تبلیغ چهره به چهره خواهد بود و تلاش می شود از بستر فضای مجازی بیشتر استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره صیام در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشنواره به صورت استانی برگزار می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار