کد خبر: 1043703
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبرداد
رئیس مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: گام پنجم بسیج ملی مقابله با همه گیری کووید 19 ( طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ) در البرز کلید خورد؛ در این گام، واکسیناسیون کووید ۱۹ به مداخلات قبلی اضافه می‌شود.

شهاب مستوفیگفت: با برگزاری جلسه ای به تشریح اهداف گام پنجم بسیج ملی مقابله با همه گیری کووید ۱۹ تحت عنوان طرح سردار سلیمانی پرداخته شد و آغاز گام جدید در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته اجرای طرح سردار سلیمانی بسیار موفق بوده است، افزود: در این گام، واکسیناسیون کووید ۱۹ به مداخلات قبلی اضافه می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اظهار کرد: بهترین و موثرترین راه برای تقویت مداخلات درگام پنجم بسیج ملی همانند آنچه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام و نتایج درخشانی بر جای گذاشت، اتحاد کامل و بهره‌مندی از مشارکت اجتماعی از طریق مشارکت نیروهای بسیجی، داوطلبین سایر سازمان‌ها و داوطلبین سلامت به صورت محله محور و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و مردمی برای برنامه عظیم واکسیناسیون عمومی است.

رئیس مرکز بهداشت استان هدف کلی این طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی کووید- ۱۹ از طریق بیماریابی فعال، رهگیری حداکثری و واکسیناسیون عمومی مردم بر اساس سند ملی واکسیناسیون بر شمرد و از کلیه همکاران خواست ضمن برنامه ریزی منسجم و جلب مشارکت کلیه سازمان ها و نهاد‌های استانی، نظارت بر رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی را تشدید نموده و بدون چشم پوشی با متخلفین مطابق قانون برخورد نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار