کد خبر: 1042844
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس فرصتی برای گام برداشتن در مسیر شهدا است، گفت: برای تکمیل این باغ موزه باید از ظرفیت های دولتی و غیر دولتی استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز(16 فروردین) در حاشیه بازدید از روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس لرستان اظهارداشت: باغ موزه دفاع مقدس گنجینه‌ای برای انتقال رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و ایثار زن، مرد، پیر و جوان مردم استان لرستان در قالب هنر است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: راه‌اندازی یادمان شهدا فرصتی است تا تلاش کنیم رزم و ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی بر ضرورت انتقال پیام شهدا به نسل امروز و آینده تأکید کرد و گفت: با انتقال پیام شهدا به نسل امروز به آنها کمک می کنیم تا از حرکت در مسیر و آرمان‌هایی که دارند نترسند و از گذشته پشیمان نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هر خدمتی که جهت ساخت این باغ موزه انجام شده گام برداشتن در مسیر شهدا است، عنوان داشت: با استفاده از زبان هنر و نرم‌افزارهای پیشرفته و تهیه محتواهای خوب باید باغ موزه دفاع مقدس را تبدیل به یک باغ موزه دفاع مقدس ممتاز نماییم.

وی اظهارداشت: در راستای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس باید از ظرفیت سازمان‌های دولتی و غیردولتی، خیران و نیکوکاران بهره مند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: از تمامی امکانات و ماشین‌آلات سازمان‌ها جهت فراهم کردن راه دسترسی و زیبایی‌های ظاهری باغ موزه دفاع مقدس استفاده شود.

وی ادامه داد: استان لرستان با تقدیم ۶ هزار و ۳۰۰ شهید این شایستگی را دارند که زیباترین جلوه ماندگار دفاع مقدس را داشته باشند و باغ موزه دفاع مقدس ظرفیتی در این راستا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دوران 8 سال جنگ تحمیلی به ما درس خودکفایی را آموخت، اظهارداشت: امروز با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس باید روحیه خودکفایی و خودباوری بین نسل امروز تقویت شود.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: با بهره مندی از ظرفیت باغ موزه دفاع مقدس باید کنیم خاطرات و تجربیات فرماندهان و رزمندگانی که گنجینه‌ای از خاطرات دفاع مقدس در سینه دارند را ثبت و ضبط کنیم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار