کد خبر: 1042806
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
حجت الاسلام تویسرکانی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سوء مدیریت دلیل نابسامانی در بازار «مرغ» است، گفت: مانع زدایی از تولید با اولویت در مجلس و دولت پیگیری شود.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص شعار سال اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سالی است که شعار سال را اقتصادی انتخاب می کنند و این به معنای آن است که ایشان درمان درد مردم را درمان مسائل اقتصادی تشخیص داده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه مردم و مسئولین به طور شایسته به این شعارها توجه نکرده‌اند و مطالبات و خواست مقام معظم رهبری به صورت کامل و شایسته اجرا نشده است. امسال نیز در حقیقت سومین سالی است که پشت سر هم موضوع تولید به عنوان شعار سال اعلام می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین انتخاب شعار در خصوص تولید توسط مقام معظم رهبری در سه سال متوالی را نشان دهنده اهمیت تولید دانست و گفت: کارشناسان و خبرگان مسائل اقتصادی تشخیص شان این بود که تا پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها شکل نگیرد، جهش تولید به صورت کامل محقق نخواهد شد؛ به همین دلیل است که باید پشتیبانی از تولید به صورت کامل، جدی گرفته شود و مانع زدایی ها به عنوان اولویتی در مجلس و دولت پیگیری شود.

مجلس قوانین جدید در امر تولید طراحی کند
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی با اشاره به نقش مهم مجلس در پشتیبانی از تولید تصریح کرد: در حقیقت مجلس است که باید پشتیبانی از تولید را نهادینه کند و موانع تولید را که به صورت قانون درآمده ابطال کرده و قوانین جدید در امر تولید طراحی کند.
وی افزود: در آستانه قرن جدید و چهل ساله دوم انقلاب حمایت از تولید و پشتیبانی و البته رفع منابع موانع تولید باید به صورت جدی توسط مسئولین دنبال شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری گفت: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رئیس جمهور، دولت و افرادی انتخاب شوند که باور به شعارهای سال و فرامین مقام معظم رهبری داشته باشند و در حقیقت معتقد باشند که حل مشکلات کشور در درون کشور اتفاق می افتد و گره کور زندگی برخی از مردم باید با دست خود مردم باز شود نه دست بیگانگان و دیگران.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: آن چیزی که باید به آن توجه ویژه داشت بحث نگرانی ها و دغدغه های اقتصادی مقام معظم رهبری است.

سوء مدیریت دلیل نابسامانی در بازار «مرغ» است
وی ادامه داد: سختی معیشت حدود ۳۰ ملیون نفر از مردم برای نظام اسلامی بسیار سخت و گران تمام می شود، این افراد از قشر ضعیف جامعه که اکثراً در مناطق محروم و حواشی شهر ها زندگی می کنند جمعیت هایی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بسیج است. جمعیت زیادی برای جامعه ما که شعار عدالت و اسلام را می‌دهیم به حساب می آید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تاکید کرد: تنها راه حل از بین بردن سختی معیشت زندگی مردم جدی گرفتن تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست. کسانی که دلسوز این نظام هستند باید به این موضوع فکر کنند و تحقق این خواسته مقام معظم رهبری را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به نابسامانی ها در حوزه تامین مرغ، گفت: سوء مدیریت و عدم نظارت و نداشتن برنامه درست برای انجام امور موجب به وجود آمدن این شرایط شده در غیر اینصورت مرغ به اندازه کافی در داخل کشور تولید می‌شود. کالا به اندازه کافی وجود دارد و اینکه این نابسامانی‌ها به وجود می آید به دلیل همان ناهماهنگی‌ها، عدم پشتیبانی ها و موانع است، که گره کار بخشی در دولت و بخشی دیگر در قوانین است که مجلس باید این قوانین ناکارآمد را اصلاح کند.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی گفت: البته قوه قضاییه نیز مسئولیت دارد و خوشبختانه در این سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوب و پسندیده ای آیت الله رئیسی انجام داده اند.

وی افزود: امیدواریم که اقدامات قوه قضاییه همچنان با قدرت استمرار پیدا کند و شماها می بینید که آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی خود نیز عمدتاً به از بین بردن موانع تولید می پردازند و پشتیبانی قضائی از جهش تولید در قوه قضاییه صورت گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد اما در ارکان دیگر این حرکت انقلابی مشاهده نمی شود تا این جهش و پیشرفت اقتصادی در سفره های مردم دیده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در پایان تاکید کرد: البته ممکن است در آمار و سخنرانی ها مطالبی گفته شود اما آن چیزی که مهم است این است که مردم اقدامات صورت گرفته را بتوانند به خوبی حس و لمس کنند که از تولید پشتیبانی و موانع پیش روی تولید رفع شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار