کد خبر: 1042795
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
رییس شورای اسلامی شهر کرج خبرداد
رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که مصوبه انتشار ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج دراین شورا تصویب شد.

اکبر سلیم نژاد در نشست شورای شهر کرج گفت: با تامین این اعتبار اقدام موثری برای نوسازی اتوبوس های کلانشهر کرج برداشته خواهد شد.

وی اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب امسال را سالِ تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کرده اند که عنوانِ شعار تکلیف مسوولان و همین طور شوراها و شهرداریها را مشخص کرده و هر نهادی باید به فراخورِ وظایف و ماموریت های خود برای رونق تولید و اشتغالزایی و تکریم سرمایه گذاری تلاش کند تا بتوانیم تحریم های ناعادلانه را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تکمیل فاز نخست پروژه های قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی مهمترین اقدام مدیریت شهری کرج در سال جاری تعیین شده است.
رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه امروز محبوب ترین و مقبول ترین جناح برای خدمت به مردم قرار گرفتن زیر چتر وصایای شهدا و امام شهدا و حرکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام است و مردم علاقه ای برای پیگیری دعواهای بی حاصل سیاسی ندارند، گفت: همه باید برای خدمت به مردم در آخرین لحظه های مسوولیت تمام تلاش خود را به کاربگیریم .اکنون کلانشهر کرج ۳۱۰ دستگاه اتوبوس دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار