کد خبر: 1041647
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
دردانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد
مسابقه فینال و آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ملی دادگاه مجازی در دانشگاه فردوسی مشهد، با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مسابقه فینال و آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات ملی دادگاه مجازی، با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور،غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان، جمعی از اساتید و دانشجویان حقوق در آمفی تئاتر دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

این مسابقات توسط انجمن علمی حقوق و زیر نظر گروه آموزشی حقوق دانشگاه فردوسی مشهد با هدف آموزش جنبه عملی رشته حقوق در حوزه حقوق اداری، تمرین مهارت وکالت و فن دفاع از حقوق موکل، به چالش کشیدن سواد حقوقی، فن بیان و اعتماد به نفس با حضور و سخنوری در جلسات نمایشی دیوان، تقویت روحیه مبارزه، سخت کوشی و رقابت با دانشجویان سراسر کشور و نیز تقویت روحیه کار جمعی و مشارکت گروهی دانشجویان برگزار شد.

همچنین این مسابقات به منظور ترویج و گسترش مطالعات حقوق برگزار گردید؛ تا با ایجاد یک فضای آموزشی عملی، به شبیه سازی دادگاه‌های کیفری اقدام شود.به نحوی که شرکت کنندگان بتوانند با تمرین عملی دفاع شفاهی در دادگاه، خود را برای قرار گرفتن در مقام وکیل یا دادستان در چنین محاکمی در آینده مهیا نمایند.

در این دوره از مسابقات 10 تیم از استان‌های مختلف کشور شرکت کردند که داوران آن سه تن از قضات با تجربه و آشنا با مسابقات مجازی دادگستری کل استان بودند و امروز در پایان این مسابقات از تیم برنده تقدیر صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار