کد خبر: 1041102
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز:
ملاطاهری، گفت: کرونای جهش یافته انگلیسی به شهرستان الیگودرز رسید و تاکنون جواب آزمایش یک نفر به بیماری کرونای انگلیسی در این شهرستان مثبت اعلام شده است.

به گزارش جوان از لرستان، عبدالله ملاطاهری، امروز(17اسفند) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونای انگلیسی به شهرستان الیگودرز رسید، اظهار داشت: پس از بررسی جواب آزمایشگاه بیماران مشکوک به کرونا جواب آزمایش یک نفر به کرونای جهش یافته انگلیسی مثبت اعلام شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان الیگودرز عنوان داشت: از مجموع ۱۴ هزار و ۷۴۰ تست مخاطی کرونا در این شهرستان، جواب چهار هزار و ۸۳۹ مورد مثبت اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 144 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند و هم اکنون نیز ۱۷ نفر در بیمارستان شهرستان الیگودرز بستری هستند.

ملاطاهری بیان داشت: در راستای پذیرش کودکان زیر ۱۰ سال نیز تخت مراقبت های ویژه کودکان (nicu) دربیمارستان امام جعفر صادق(ع) الیگودرز تجهیز شده است.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و دوری از حضور در تجمعات تأکید کرد و گفت: با توجه به شیوع و سرایت بسیار سریع کرونای انگلیسی مردم باید مراقبت های ویژه را به کار گیرند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار