کد خبر: 1040651
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
معاون اجتماعی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه ۸۰‌درصد از عملکرد پلیس در حوزه ایجابی است تأکید کرد که اوباش و قانون‌شکنان اجازه جولان پیدا نخواهند کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سردار مهدی حاجیان در بیست و سومین گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران حوزه اجتماعی ناجا به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: تشریح و تبیین فرامین فرماندهی معظم کل قوا همچنین تشریح تدابیر و انتظار فرمانده ناجا در حوزه اجتماعی از جمله اهداف مدنظر است. وی با بیان اینکه افزایش منزلت پلیس، ارتقای احساس امنیت بین مردم و پیشگیری اجتماعی از وظایف مهم و حساس معاونت اجتماعی است، ادامه داد: با بهره از تدابیر فرمانده ناجا و استفاده از ظرفیت‌های موجود امیدواریم بتوانیم تغییراتی را در حوزه اجتماعی به وجود بیاوریم؛ چراکه قطعاً در برآورد‌های اجتماعی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه سیاست‌های ابلاغی فرمانده ناجا با مبنای تحقق پلیس جامعه محور را عملیاتی می‌کنیم به تشریح رویکرد «ایجابی» و «سلبی» پلیس پرداخت و گفت: بیش از ۸۰‌درصد از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه ایجابی است و در مأموریت و موضوعات سلبی نیز ناجا با نگاه اقتدار و بالابردن توان رزمی خود مأموریت‌های ارجاعی را دنبال می‌کند. وی با اشاره به رویکرد سلبی ناجا در مأموریت‌های خاص خاطر نشان کرد: با توسل به این رویکرد به عده‌ای قانون گریز که تحت عناوینی، چون اراذل و اوباش یا هر عنوان دیگری در صددند که ناامنی ایجاد کنند، اجازه جولان نمی‌دهیم و در واقع با اقتدار و براساس اختیارات قانونی که قانونگذار به ما محول کرده‌است در مقابل قانون شکنان می‌ایستیم و قاطعانه با آنان برخورد می‌کنیم. حاجیان تأکید کرد: اقتدار توأم با مهربانی سرلوحه پلیس است. چنین پلیسی مطالبه مردم است و در تلاشیم که اقتدار و مهربانی را توأمان داشته باشیم و از آنجایی که حافظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و جان، مال و ناموس مردم هستیم به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم که امنیت مردم را خدشه دار کنند و افتخار می‌کنیم که خدمتگزار بهترین مردم جهان هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار