کد خبر: 1040473
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
هفته گذشته، اکبر ترکان مشاور سابق حسن روحانی در گفت‌وگویی تأیید کرد که روحانی به سختی به وزرایش وقت دیدار می‌دهد و کمتر آنان را می‌بیند. در سال‌های گذشته هم احمد توکلی نماینده سابق مجلس از گفت‌وگویش با یکی از وزرا در این زمینه گفته بود.

حال سید محمد بطحایی، وزیر مستعفی آموزش و پرورش هم می‌گوید: «۱۰ دقیقه وقت خواستم ولی روحانی قبول نکرد.» او در گفت‌وگویی با رسانه‌ای اصلاح‌طلب در مورد روحانی می‌گوید: «ایشان فرصت زیادی نداشتند. من به طور مشخص برای آن موضوع که رتبه‌بندی معلمان بود، رنجیدم که من از رئیسم [رئیس‌جمهور]۱۰ دقیقه وقت خواستم که در مورد موضوعی که به نظرم بسیار مهم است حرف بزنم و ایشان به من وقت ندادند. بعد از چند بار اصرار، ایشان من را به آقای واعظی ارجاع دادند. آقای واعظی هم من را به آقای نوبخت ارجاع دادند! آقای نوبخت هم بدون جلسه با من تصمیم گرفت! من گفتم بنده لولوی سرخرمن نیستم حداقل از من بپرسید ماجرا چیست. آقای نوبخت گفت حالا که تصمیم گرفتیم و باید این‌طور اجرا شود. صادقانه عرض کنم به من برخورد. می‌دیدم وزرای دیگر خیلی بدتر از این‌ها را تحمل می‌کنند ولی من نتوانستم تحمل کنم که به‌عنوان سکان‌دار آموزش‌وپرورش هستم چنین رفتاری ببینم.»

بطحایی که با ۲۳۸ رأی نمایندگان مجلس، موفق به نشستن بر کرسی وزارت آموزش و پروش دولت دوازدهم شده بود، خردادماه سال گذشته از این مسئولیت استعفا داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار