کد خبر: 1040238
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
استاندار لرستان:
خادمی، به نقش عوامل اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم اشاره کرد و گفت: در این راستا باید رعایت اصل بی طرفی مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

به گزارش جوان از لرستان، سیدموسی خادمی، امروز(10اسفند) در نشست مشترک با معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات لرستان، اظهار داشت: نیروهای اجرایی از عوامل مهم انتخابات هستند.

استاندار لرستان با اشاره به نقش عوامل اجرایی انتخابات در برگزاری انتخاباتی سالم، افزود: تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید نقش خود را در این زمینه به خوبی اجرا کنند.

وی بر ضرورت شناسایی و انتخاب عوامل حاضر در فرآیند انتخابات تأکید کرد و گفت: این افراد با رعایت اصول و قوانین نسبت به وظایف خود باید به خوبی در این زمینه عمل کنند .

خادمی تصریح کرد: برای برگزاری مقتدرانه و بی طرفانه انتخابات باید از تجربیات انتخابات گذشته، شناسایی و رفع نقایص و تهدیدات احتمالی و آموزش عوامل اجرایی استفاده شود.

وی بر ضرورت هماهنگی و همفکری فرمانداران و سایر عوامل اجرایی در کنار بهره گیری از توان افراد معتمد برای ارتقای امنیت انتخابات گفت: رعایت اصل بی طرفی مورد توجه همگان قرار گیرد.

استاندار لرستان بر ضرورت فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم تأکید کرد و گفت: در این راستا مسئولین و متولیان امر باید تلاش مضاعف داشته باشند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار