کد خبر: 1040215
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
در پی اعلام بیمیتو، وبسایت فروش آنلاین خدمات بیمه، از این پس مردم می‌توانند خسارت‌های مربوط به خودرو را به صورت آنلاین دریافت کنند و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بیمه ندارند.

پرداخت خسارت بیمه خودرو به صورت آنلاین با بیمیتو

بیشترین میزان عدم رضایت مردم از بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت و دریافت خسارت خودرو است. مشکلاتی که پس از خرید بیمه و در زمان دریافت خسارت وجود دارد، معمولا برای افراد زمان‌بر و گیج‌کننده است.  عدم آشنایی افراد با روند دریافت خسارت، نیاز به مراجعه حضوری، طی کردن مراحل پیچیده برای ارزیابی و دریافت خسارت، زمان‌بر بودن فرآیند تعیین خسارت تا دریافت خسارت و ... از مشکلاتی هستند که برای افراد ایجاد می‌شود.

با این وجود، شرکت‌های بیمه اقدام جدی برای حل این مشکل نکرده‌‌اند و تنها راه‌حل نسبی که ارائه شد، پرداخت خسارت سیار توسط برخی از شرکت‌های بیمه است.

پس از مشاهده و ارزیابی این مشکلات، بیمیتو، یکی از اولین پلتفرم‌های استعلام و خرید آنلاین بیمه در ایران، بخشی تحت عنوان «پرداخت خسارت آنلاین» به سایت خود اضافه کرده است.

چگونه می‌توان خسارت خودرو را به صورت آنلاین پرداخت یا دریافت کرد؟

تمام افرادی که بیمه بدنه یا بیمه شخص ثالث خود را از وبسایت بیمیتو خریداری کرده‌اند، در زمان خسارت چه مقصر باشند چه زیان‌دیده، می‌توانند به سایت بیمیتو بخش «پرداخت خسارت آنلاین» مراجعه کنند و با ثبت درخواست، روند دریافت خسارت خود را به کارشناسان بیمیتو واگذار کنند.

کارشناسان بخش خسارت بیمیتو، پس از تایید درخواست، دریافت مدارک لازم و ارزیابی خسارت، مراحل دریافت خسارت از شرکت بیمه را به جای بیمه‌گذار یا زیان‌دیده طی می‌کنند و در نهایت مبلغ نهایی خسارت به شماره حساب فرد زیان‌دیده واریز می‌شود.

پرداخت آنلاین خسارت در حال حاضر به تعدادی از شرکت‌ها و استان‌ها محدود است که در آینده با همکاری شرکت‌های بیمه، این خدمت گسترده و برای شرکت‌های بیشتر و در استان‌های بیشتر ارائه خواهد شد.

کارشناسان بیمیتو به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی سوالات درباره نحوه پرداخت یا دریافت آنلاین خسارت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار