کد خبر: 1039868
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

رپورتاژ آگهی/ کیش دارای طبیعتی زیبا و منحصر به فرد ، سواحل آرام با شن های مرجانی ، آب زلال و شفاف و پوشش گیاهی مناسب است. در زمستان هوا معتدل و در تابستان گرم است. سطح جزیره مسطح ، فاقد کوه و یا حتی تپه های بلند است. ارتفاع نسبی این جزیره تقریباً 32 متر از سطح دریا و بلندترین نقطه 45 متر است. حداکثر شیب آن از فرودگاه تا سواحل نزدیک هتل شایان امتداد دارد. در امتداد ساحل کیش صخره های مرجانی و سایر جزایر کوچکتر وجود دارد.  اما نباید فراموش کنیم که کیش علاوه بر این که یک جزیره خاص با قوانین منحصر به فرد است باتوجه به اینکه در روزهای کرونایی به سر میبریم قوانین دیگری به آن ها اضافه شده و حال می بایست به آن ها توجه داشته باشید.

آیا ممنوعیت سفر به کیش در نوروز 1400 شامل همه است؟

فرودگاه کیش

ممنوعیت سفر در کیش

با اعلام سیدعلیرضا علوی رضوی سخنگوی ستاد نوروزی کیش بنابر مصوبات جلسه ستاد نوروزی کیش جهت امنیت گردشگران و ساکنان جزیره کیش از تاریخ 25 اسفند 1399 تا 15 فروردین 1400 ورود خودروهای پلاک کیش یا سرزمین اصلی ممنوع است. در وافع این تاریخ زمان ممنوعیت سفر به کیش می باشد.

وی افزود این قانون خودروهای حامل انواع مواد غذایی، دارو، سوخت و مصالح ساختمانی را شامل نمی شود و در نتیجه محدودیتی برای آن ها وجود نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: ورود مسافران بدون خودرو نیز از مسیر دریایی به جزیره کیش به‌غیر از افراد دارای مدرک مالکیت و یا اجاره سالیانه منزل مسکونی، افراد شاغل و یا دارای مدرک رزرو هتل در فاصله زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ممنوع خواهد بود.

با تاکید علوی رضوی برپایی کمپ‌های موقت و نصب چادر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ اکیدا ممنوع است. لازم به ذکر است این سفر برای آن دسته از مسافرانی که قصد سفر هوایی به کیش را دارند ممنوع نیست

بوق زدن در جزیره کیش بلااستثنا در همه جا ممنوع است
رعایت حق تقدم در کیش بسیار مهم است و رانندگان میبایست قبل از میدان ایست کامل داشته باشند.
راهنما زدن در کیش بسیار مهم است وگرنه مشمول جریمه می شوید.
درصورت عبور عابر پیاده ماشین میبایست حتما قبل از خطوط ایست کامل کند
دنده عقب در جزیره کیش ممنوع است و اگر اینکار توسط دوربین یا پلیس ضبط شود جریمه خواهید شد.
پرتاب هرگونه اشیا از جمله آشغال توسط سرنشینان ماشین، مشمول جریمه خواهید شد.
دوربین سرعت در تمامی مناطق کیش وجود دارد و حداکثر سرعت در داخل شهر 60 کیلومتر و در جاده های فرعی و خارج از شهر 80 کیلومتر است.
اگر ماشین ظاهر تمیزی نداشته باشد راننده آن با جریمه مواجه خواهد شد.

کیش در نوروز

عید نوروز فوق العاده ترین زمان برای سفر به این جزیره است. اگر کیش را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با آفر تور کیش نوروز 1400 آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. در ضمن قبل از اینکه بخواهید عید 1400 را در کیش بگذرانید به قانون زیر توجه داشته باشید.

1.    پوشش لباس مناسب

سعی کنید در این ایام حتما لباس خنک و مناسب به همراه کرم ضد آفتاب و کلاه همراه خود داشته باشید.

 

2.    قوانین رانندگی در جزیره کیش

در ابتدا گفته شد قوانین خاصی در جزیره کیش وجود دارد که می بایست نسبت به آن ها توجه داشت.

 

آیا ممنوعیت سفر به کیش در نوروز 1400 شامل همه است؟

نمایی از جزیره کیش

تفریح در آفر تور کیش الفبای سفر برای علاقه مندان به سفر به این جزیره محیا شده است. تماشای دیدنی های کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی از ضوابط سفر به این جزیره است و توجه داشته باشید که به صورت زمینی امکان سفر به کیش در نوروز 1400 وجود ندارد.

آیا ممنوعیت سفر به کیش در نوروز 1400 شامل همه است؟

پاراسل در جزیره کیش

با رزرو تور مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور (آژانس هواپیمایی الفبای سفر(alefbatour.com)) پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار