کد خبر: 1039847
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: وظیفه داریم در هر میدانی که هر دشمنی این مردم عزیزمان را تهدید می‌کند آنجا حضور یابیم و این وظیفه ماست و منتی نیست.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: خداوند متعال را سپاسگزارم که در این لحظه‌های معنوی توفیق تشرف به محضر نورانی و ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) را پیدا کردم و همچنین توفیق شرفیابی به محضر مردم عزیز و بزرگوار مشهدمقدس پایتخت معنوی کشور ایران را پیدا کردم.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: این محفل شریف و نورانی با حضور پرچمدار ولایت در این استان یعنی حضرت آیت‌الله علم‌الهدی تشکیل شده و مسئولان زحمتکش و متعهد استان نیز در آن حضور دارند.

سرلشکر سلامی با تبریک ایام ولادت امیرالمومنین (ع) ادامه داد: امام علی (ع) هرگز بر سر سفره زرپرستان حاضر نمی‌شد و فرماندار خود را از این امر نهی کرد؛ حضرت نان‌آور فقرا بود و دغدغه وی محرومان و مستضعفان بود. در عالم معنا و تقوا و ادب و علم و حلم هیچ کس نمی‌توانست در ارتفاعی که ایشان قرار داشت نزدیک شود.

وی بیان کرد: این بخش بسیار کوچکی از تجلی روح ولایت علوی است که وقتی در پرتو انقلاب بزرگ اسلامی در این کشور هم تجلی یافت همان روح عدالت‌خواهانه و مستضعف‌گرایانه در شخصیت رهبران بزرگ انقلاب ما ظهور یافت. به فضل الهی ما امروز در این مکان اراده مردان بزرگ را شاهد هستیم.

سرلشکر سلامی افزود: این حرکت‌ها آغاز راه برای محرومیت‌زدایی است. فقر و فحشا از وعده‌های شیطان است و محرومیت‌زدایی از وعده‌های الهی. انسان‌های بامعرفت و باغیرت به ایمان و دین در این مسیر گام برمی‌دارند و قلب‌هایی پراحساس و عواطفی عمیق دارند و در سایه صبر به یاری و امداد مردمان نیازمند می‌شتابند و نزد خداوند کریم و عزیز هستند.

وی گفت: در این استان با کفایت و درایت آیت‌الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و با همراهی و تلاش و جهاد و حرکت انقلابی همه دستگاه‌ها و بخش مهمی از مردم خیر و نیک‌اندیش جریانی امیدبخش راه افتاده و مشعل امید را زنده کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی به سمت طلوع خورشید ولایت عظمی است، گفت: ما در این مسیر قرار داریم، اما دشمنان خدا که هرگاه خورشید الهی اسلام از افق هر سرزمینی طلوع کرده، اراده کرده‌اند نور خدا را خاموش کنند، این بار هم به صحنه آمده‌اند و آرایش جهانی گرفته و در مقابل ملت ایران و در مقابل پیشوا و انقلابمان ایستاده‌اند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه یک صف‌آرایی کامل و یک تهاجم همه جانبه شکل گرفته که سیاسی و نظامی و امنیتی و فرهنگی و اقتصادی و روانی و رسانه‌ای و تبلیغی است، تصریح کرد: به ندرت می‌توان در تاریخ کشوری را یافت که در نقطه‌ای از عالم در مقابل همه قدرت‌های شیطانی جهان ایستاده باشد و مقاومت کند و آسیب نبیند و پیشرفت کرده و دشمن را مایوس کند.

بیشتر بخوانید
سرلشکر سلامی: دشمنان از قدرت آتش سپاه عبرت بگیرند / برای دفاع از تمامیت ارضی ایران لحظه‌ای غفلت و درنگ نخواهیم کرد + تصاویر

سرلشکر سلامی: تاکتیک‌های نوین در نیروی زمینی سپاه توسعه یافته است / دستیابی سپاه به قدرت دفاع ثابت و متحرک

سرلشکر سلامی: همراهی مردم و امام همه توطئه‌ها را از بین می‌برد/ دشمن نگران شکست‌های بزرگتر از ملت ایران است

وی با بیان اینکه نمی‌توان با محاسبات متداول چنین عدم توازنی در فضای قدرت با نتیجه نامتوازن آن در میدان تاثیر تصور کرد، ادامه داد: وقتی دشمنان ما را در تحریم جهانی قرار دادند تصور جهانی این بود که راهبرد دشمن درصدد شکستن ملت ایران است و مردم ایران دوام نمی‌آورند و سرانجام تسلیم می‌شوند که یک تصور مبهم ایجاد شده بود که سرنوشت این ایستادگی چه خواهد شد؟ چه کسی پیروز این میدان است؟ دوباره امام به صحنه آمد و در نقطه مرکزی این میدان عظیم جنگ ایستاده و مسلمانان را به یاری می‌طلبد. این ماجرا چگونه ادامه پیدا می‌کند و اراده چه کسی حاکم می‌شود؟

سرلشکر سلامی در تکمیل سخنان خود افزود: دشمن هرچه می‌توانست تمام سرمایه مادی و تمام سرمایه فرهنگی و روانی خود را به صحنه آورد؛ جدی و مصمم بود و تلاش کرد تمام سیاست‌های جهانی شامل ارعاب نظامی و راه اندازی جنگ در منطقه را دنبال کند و همه را نیز با خود همراه کند و نصرت خداوند بر این ماجرای عبرت آموز سایه افکند و ایران به تنهایی توانست سیاست فشار حداکثری دشمنان را بشکند و مردم ایستادند. مردمی که از ماجرای مسجد کوفه عبرت گرفته بودند. مردم محشری به پا کردند و درود بر شرف و استقامت این مردم و بر صبر و شکیبایی و جوانمردی آن‌ها و ثبات قدمشان.

وی با درود بر ذهن آزاد مردم ایران خاطرنشان کرد: آن‌ها پرچم بی‌نظیری را در این تقابل تاریخی به اهتزاز درآوردند و همه دنیا صدای شکستن استخوان‌های امپراتوری جهانی را شنیدند؛ امام و اسلام و مردم سه عنصری هستند که با یکدیگر پیوند دارند و جریان را تغییر می‌دهند؛ تاریخ می‌گوید این سه عنصر اساس هویت، قدرت، استقامت، سرافرازی، حیثیت، کرامت و شرف ماست. با پیوند این سه عنصر عظیم امروز یک قدرت مسلط هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: با این سه عنصر در مقابل دشمنان خدا ایستاده‌ایم و آنچه امروز می‌بینیم یک جهاد بزرگ در مقابل دشمن است؛ ما به این میدان وارد شده‌ایم؛ همه مردم ورود کرده‌اند و آماده‌ایم و از سوی امام مسلمین دستور داریم که امکانات سپاه را تا حد ممکن برای کمک به مردم عزیز و شریف این مرز و بوم به کار بگیریم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مکلف و موظفیم بی‌مزد و منت هرچه در توان داریم در اختیار مردم قرار دهیم، گفت: مردم آن قدر بر ما منت دارند که در سختی‌ها از ما حمایت و جوانانشان را در میدان جنگ به ما می‌سپارند و به اسلام تقدیم و برای نصرت دین خدا هدیه می‌کنند و حتی وقتی اشتباه می‌کنیم می‌بخشند؛ مردم روح بزرگی دارند و رفیع و منیع و صاحب شان و مقدس و مومن هستند و وظیفه داریم در هر میدانی که هر دشمنی این مردم عزیزمان را تهدید می‌کند آنجا حضور یابیم و این وظیفه ماست و منتی نیست.

وی افزود: اینکه مردم ما را به حضور می‌پذیرند و اجازه فداکاری می‌دهند باز هم متعلق به مردم است؛ هر دشمنی ما را تهدید کند می‌ایستیم چه دشمن آمریکا و اسرائیل باشد چه دشمن فقر و محرومیت باشد؛ باید این مرز و بوم در شان مردم "الگو و حاکمیت ولایی" باشد؛ دشمن می‌خواهد این فروغ را بگیرد، اما اراده کرده‌ایم این گونه نشود و هرگز مشعل امید خاموش نمی‌شود.

سرلشکر سلامی گفت: دشمن تلاش کرد به سفره مردم هجوم آورد و به ذهن ما تهاجم کند، اما مردم ما که روح بزرگ و عواطف عمیقی دارند راه را بر دشمن بستند و خواهند بست و این جریان ادامه خواهد داشت و ما ابتدای راه هستیم؛ با "فقر، محرومیت، فساد، تبعیض، آمریکا، انگلیس، نائبان منطقه‌ای آنها، تروریسم تکفیری و ناامنی" می‌جنگیم، زیرا فلسفه وجودی ما این است.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
حزب الله 100% پای کار است.
حزب الله منتظر دستور است.
حزب الله گوش بفرمان است.
حزب الله فدائی اسلام است.
حزب الله جان بر کف است.
حزب الله مطیع محض اوامر ولی فقیه است.
"یا امیرالمؤمنین حیدر"
asghar
|
Canada
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
با سلام و درود به شرفت سر لشکر سلامی شما یار یاور ملتی هستی که امام فرمودن .❤️❤️
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار