کد خبر: 1039419
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان البرزعنوان کرد
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان البرز با اشاره به اینکه برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به ثبت نام در سامانه سجام نیست، گفت: جزئیات طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس تصویب شده است و اجرای آن معطل تصویب کلیات بودجه 1400 است، در سال آینده این طرح اجرایی می‌شود.

اکبر حیدری در خصوص زمان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت، گفت: در حال حاضر منتظر بررسی و تصویب طرح در مجلس هستیم.

وی با اشاره به اصلاح بودجه 1400، تصریح کرد: مجلس باید در بودجه سال 1400 منافعی را برای سهام عدالت در نظر بگیرد که مطالعات در خصوص این موضوع در حال انجام است.

حیدری ادامه داد: اگر کلیات بودجه 1400 اصلاح و تصویب شود مجلس به موضوع جاماندگان سهام عدالت خواهد رسید و طرح جاماندگان معطل کلیات بودجه 1400 شده است.

ان‌شالله تا سال آینده طرح جاماندگان سهام عدالت انجام خواهد شد

وی افزود: فرآیند اجرای طرح در مجلس مصوب شده است، مادامی که اعتبار کافی از بودجه 1400 تخصیص یابد طرح اجرا خواهد شد، به نظر می‌رسد سال آینده بدون نیاز به ثبت نام حضوری افراد مشمول شناسایی خواهند شد و شاهد ثبت نام جاماندگان خواهیم بود.
وی در بخش دیگری ضمن تشریح دوباره ای از شرایط سود سهام عدالت برای متقاضیان دو روش مستقیم و غیر مستقیم، یادآور شد: برای کل سهام عدالتی‌ها به ویژه افرادی که روش غیرمستقیم را دریافت کرده اند عرض می‌کنم ثبت نام در سامانه سجام برای دریافت سود الزامی نیست، سعی داریم از روش قدیمی سود سهام را واریز کنیم.

این مقام مسؤول افزود: مسؤولان سجام اخباری مبنی بر ضرورت ثبت نام در سامانه را مطرح کرده و برخی در بدنه دولت نیز تصور می‌کنند سامانه سجام می‌تواند به نفع مردم باشد در حالی که با توجه به بررسی‌های انجام شده اصلا نیاز به اینکار نیست و امیدواریم تبلیغات غیرکارشناسی برای ثبت نام در این سامانه هر چه زودتر متوقف شود.

این مقام مسؤول در خصوص افرادی که اقدام به فروش سهام عدالت خود کرده‌اند و هنوز مبلغ کامل را دریافت نکرده اند، اظهار کرد: این اشخاص می‌توانند با شماره تماس 1549 ارتباط بگیرند و مشکلات خود را در روش انتخاب مستقیم مطرح کنند تا رسیدگی و راهنمایی انجام شود.

همچنین با توجه به کارمزدی که کارگزاری‌ها دریافت می‌کنند باید در این زمینه پاسخگو باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار