کد خبر: 1038569
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام عبداللهی به فعالیت جهادی طلاب در مقابله با ویروس کرونا و بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: در این مدت روحانیت در کنار دیگر گروه های جهادی فعالیت چشمگیر داشته اند.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام ابوالفضل علیخانی، مسؤول دبیرخانه هماهنگی گروه های جهادی حوزه های علمیه که در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گزارشی از خدمات رسانی طلاب و مبلغان به مردم در روزهای کرونایی ارائه کرد.

مدیر حوزه علمیه لرستان به فعالیت جهادی طلاب، روحانیت و مبلغان حوزه علمیه لرستان در زمان بحران اشاره کرد و یادآور شد: طلاب و مبلغان استان لرستان همگام با سایر نیروهای جهادی در خدمت رسانی به مردم، کادر درمان و تجهیز اموات کرونایی حضوری فعال و مستمر داشته و فعالیت های چشمگیری انجام داده اند.

وی اظهار داشت: طلاب و مبلغان از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا، با حضور در غسالخانه ها و آرامستان ها در تجهیز اموات کرونایی خدمت رسانی کرده اند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه خدمت رسانی روحانیت در مقابله با کرونا و رسیدگی به بیماران کرونایی و در دیگر زمینه ها ادامه دارد، افزود: در استان لرستان حتی یک میت کرونایی بدون غسل و کفن مطابق با موازین شرعی و عرفی خاکسپاری نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در رسیدگی به امورات مربوط به فوتی های کرونا روحانیت استان لرستان رسالت خود رابه خوبی انجام داده اند.

مدیر حوزه علمیه لرستان رزمایش های مواسات و همدلی را از دیگر اقدامات روحانیت عنوان کرد و یادآور شد: طلاب در جلب کمک های مردمی برای خانوادههای نیازمند و مشاغل آسیب دیده از کرونا فعالیت تبلیغی مؤثری داشته اند.

حجت الاسلام عبداللهی بیان داشت: ارائه مشاوره های بالینی، دینی، بهداشتی و همیاری با کادر درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی از دیگر اقدامات جهادی طلاب و مبلغان استان لرستان بوده است.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار