کد خبر: 1037912
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امام‌جمعه و شهردار محمدشهر کرج از مناطق محروم جعفرآباد بازدید کردند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ابتدای این بازید از مناطق محروم جعفرآباد در منطقه «جوی سیاه» حضور پیدا کرد و از نزدیک نهر آب و فاضلاب جاری و مشکلات حاصل از آن را مشاهده کرد.

در ادامه این بازدید نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در منطقه‌ی محروم دیگری از جعفرآباد به نام «زاهدان» حضور پیدا کرد و از نزدیک مشکلات مربوطه را مورد برسی قرار داد و با تعدادی از اهالی محل دیدار و گفتگو کرد.

بازدید از سایت تخلیه نخاله و جمع‌آوری زباله جعفرآباد برنامه بعدی امام‌جمعه کرج در بازدید از مناطق محروم بود.

طی این بازدید جمعی از اهالی منطقه محروم جعفرآباد با آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در مسجد علی ابن الحسین علیه‌السلام  دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدار که توسط قرارگاه مرکزی جهاد محرومیت‌زدائی استان البرز برنامه‌ریزی‌شده بود، اهالی فرصتی برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات محله جعفرآباد پیدا کردند.

در این دیدار اهالی منطقه محروم جعفرآباد برقراری امنیت اجتماعی در محله، مبارزه با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی، حل مشکل ساخت راه و درمانگاه را خواستار شدند.

آیت‌الله حسینی همدانی در این جلسه پس شنیدن درد و دل برخی از نمایندگان اهالی منطقه جعفرآباد و ارائه گزارش توسط امام مسجد علی ابن الحسین علیه‌السلام، بیان داشت: بنده بااینکه به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه مسئولیت اجرایی ندارم اما تا جایی که موارد و درخواست‌ها منع قانونی نداشته باشد دنبال خواهم کرد.

وی بابیان اینکه استان البرز از منابع مالی خوبی برخوردار است، اظهار داشت: متأسفانه نحوه مدیریت و به‌کارگیری این منابع نه‌تنها در این دولت بلکه در ادوار گذشته نیز به‌خوبی انجام‌نشده و سبب بروز چنین مشکلات زیربنایی و زیرساختی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خاتمه با تأکید بر محوریت مسجد در محل، به نقش این پایگاه مهم اجتماعی در محرومیت‌زدایی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اگر مساجد آباد شوند، محلات و شهرها آباد خواهند شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه این بازدید و در ادامه‌ی دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور در منزل خانواده شهید «مهدی بیات»، با خانواده این شهید دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

در انتهای این بازدید آیت‌الله حسینی همدانی با حضور در منزل یک خانواده کم برخوردار منطقه محروم جعفرآباد ضمن اطلاع از وضعیت معیشتی و میزان رسیدگی به این خانواده‌ها، پای درد و دل آن‌ها نشست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار