کد خبر: 1037561
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
وزیر صمت گفت: قیمت خودرو ضمن کاهش در حال رسیدن به یک تعادل می‌باشد و دلالان در حال حذف شدن هستند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین:  به گزارش تسنیم، علیرضا رزم حسینی در مراسم افتتاح خط تولید بوستر ترمز خودروی تارا، با بیان اینکه صنعت خودرو در ایران دچار انحصار، عدم رقابت و هزینه‌های سربار است، گفت: هم اکنون سیاست جامع وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت رقابتی کردن تولیدات این صنعت می‌باشد. ساخت داخل در صنعت خودرو در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و قطعه‌سازان هم اکنون در یک شرایط مناسب کاری در دو تا سه شیفت فعال هستند و رشد تولیدات ملموس است.

وزیر صمت تصریح کرد: قیمت خودرو ضمن کاهش در حال رسیدن به یک تعادل می‌باشد و دلالان در حال حذف شدن هستند. با افزایش عرضه، قیمت در حال کاهش است و در آینده نزدیک خودرو‌های با کیفیت تارا و شاهین نیز وارد بازار خواهند شد و می‌توانند در جلب رضایت مشتریان مؤثر باشند.

همچنین دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو در این مراسم گفت: امروز محصولی به نام تارا در کشور داریم که نجات‌دهنده صنعت خودرو و پیشران ما شده‌است. مازیار بیگلو با بیان اینکه ما قطعه‌سازان در کنار مردم که ولی نعمتان و مشتریان ما هستند، در خط مقدم جنگ اقتصادی ایستاده‌ایم، اظهار کرد: روزی که تحریم‌ها آغاز شد، همه تصور می‌کردند که عمر صنعت قطعه‌سازی و خودروسازی کشور به یک ماه هم نمی‌رسد. امروز دو سال سخت را گذرانده و خودرو را به تیراژ خوبی رسانده‌ایم.

قائم‌مقام شرکت آذین تنه، هم در این مراسم عنوان کرد: اگر همت و تصمیم نهایی گرفته شود و وضعیت قیمت‌گذاری صنعت خودرو یک‌بار برای همیشه روشن شود، ما خیلی بهتر از این کار خواهیم کرد و هر سال شاهد خواهیم بود که خودروی تارای دیگری در این کشور تولید می‌شود و مردم را راضی نگه می‌دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار