کد خبر: 1037462
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی خبر داد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی خبر داد.

در بیانیه این شورا آمده است: «یوم الله ۲۲ بهمن عید بزرگ اسلامی، سرآغاز حکومت الله بر جهان و نماد عینی و تبلور پیام آیۀ شریفۀ 'إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ' ۗ است که به دست ملت قهرمان ایران اسلامی به رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» به وقوع پیوست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید مجدد بر تعطیل ناپذیری و سلامت محور بودن مراسم و مناسبت‌های انقلابی، از ملت بزرگ ایران اسلامی دعوت می‌کند با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی مجازی یوم الله ۲۲ بهمن، (که علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار می‌شود) کوبنده‌تر از همیشه ندای حق طلبی خود را فریاد زده و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

عموم علاقه‌مندان انقلاب اسلامی، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه در این راهپیمایی شرکت کنند.»

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار