کد خبر: 1036935
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
شهردار شهرجدیدهشتگرد خبرداد
شهردار شهرجدیدهشتگرد گفت : احیای فضای سبز رمپ و لوپ ورودی شهر به عنوان یکی دیگر از مطالبات به حق شهروندان پس از بررسی و کارشناسی های صورت گرفته شده در دستور کار قرار گرفت.

محسن مجذوب عنوان کرد: طی قراردادی مقرر گردید عملیات احیای فضای سبز ورودی شهر با مساحتی حدود ۷ هکتار ظرف مدت سه ماه اجرایی گردد و پیمانکار مربوطه طی یکسال حفظ و نگهداری محل مذکور را عهده دار باشد.
شهردار شهرجدیدهشتگرد استفاده از نهال ها و درختان و گونه های مقاوم و کم آب و درعین حال رنگ بندی و تنوع گونه های گیاهی در تمام فصول سال را از ویژگی های این طرح عنوان نمود ‌و ابراز داشت: بهره مندی از ظرفیت پسآب موجود تصفیه خانه به صورت صددرصدی با استفاده از سیستم آبيارى قطره ای از نکات قابل توجه این طرح خواهد بود.
مجذوب به مطالبه و گله مندی به حق شهروندان درخصوص سیمای ورودی شهر اشاره داشت و افزود:
ورودی شهر نشان‌دهنده توسعه شهری و آیینه تمام نمای شهر خواهد بود و یکی از مهم‌ترین مسائلی که بعد از ورود هر رهگذر و مسافرى به شهر در ذهن آنان باقی می‌ماند زیبایی و یا عدم آن است که اگر خوب و مناسب نباشد به درستی در ذهن مخاطب ثبت نخواهد شد، از همین رو همزمان با موضوع احیای فضای سبز، بحث اصلاح مسائل ترافیکی گسترده و نصب المان در ورودی شهر نیز در دستور کار قرار گرفت تا به زودی شاهد تغییرات مناسب در ورودی شهر باشیم.
وی همچنین گفت: اجرای عملیات بهسازی، ایجاد فضای سبز و احداث ابنیه مناسب میادین مهر و شهدای فشند جهت زیباسازی مناظر شهری آغاز گردید و امیدواریم تا پایان سال پیشکش شهروندان فهیم و شریف شهرجدیدهشتگرد نماییم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار