کد خبر: 1036870
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
محسن رضایی:
انحرافات سیاسی سال‌ها فرصت سازندگی را از ما گرفت. دهه دوم، سوم و چهارم این ریل انحرافی ایجاد شد، اما در دهه پنجم انقلاب باید ریل‌گذاری جدیدی ایجاد شود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد، ازخودگذشتگی را فرهنگ شهدا دانست و اظهار کرد: شهدا از زن و بچه، پدر و مادر و مال گذشتند، این از خودگذشتگی آن هم در این شرایط سختی که کشور از این فرهنگ گذشته حرف ساده‌ای نیست.

رضایی عنوان کرد: در محضر خانواده شهدا اعلام خطر می‌کنم بعد از دفاع مقدس انحرافاتی بزرگی صورت گرفت و ۳ میلیون جوان درس پس داده و بسیجی را کنار گذاشتند، البته عده‌ای از این جوانان جذب نیرو‌های مسلح و سپاه شدند و نتیجه آن ساخت موشک، تانک و پهباد توسط همین بسیجیان است. وی با بیان اینکه، اما در اقتصاد و فرهنگ از این جنگ رفته‌ها و امتحان پس داده‌ها استفاده نشده، افزود: مسئولیت اقتصاد و فرهنگ را کسانی بر عهده گرفتند که ریل‌گذاری اشتباه را انجام دادند و نتیجه‌اش فقر در کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در کنار این قدرت عظیم منطقه‌ای که دشمن تکانی بخورد ضرر خواهد کرد چرا فقر و فساد است، این خطر است و من اعلام خطر می‌کنم.

رضایی با بیان اینکه نباید در کنار این همه فداکاری انحراف سیاسی باشد، افزود: همین انحرافات سیاسی سال‌ها فرصت سازندگی را از ما گرفت. دهه دوم، سوم و چهارم این ریل انحرافی ایجاد شد، اما در دهه پنجم انقلاب باید ریل‌گذاری جدیدی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه امتحان پس داده‌ها را کنار گذاشتند، گفت: نتیجه کنار گذاشتن این شده که فداکاری، از خودگذشتگی و ایثار جای خود را به قدرت‌طلبی، مال اندوزی، خودخواهی، خود بزرگ‌بینی داده است و فرهنگ دارد جابه‌جا می‌شود و اگر ادامه یابد یک زنگ خطر است. مقوله دومی که جای نگرانی است رابطه میان دولت و ملت عوض شده است. در دفاع مقدس اکثر رزمنده‌های حقوق‌بگیر، پاسدار نبودند، اما سفره دولت و ملت یکی بود، اما در سه دهه اخیر دولتمردان سفره خود را از مردم جدا کردند و دو سفره گذاشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم رهبرشان را عاشقانه دوست دارند و اگر خطری انقلاب را تهدید کند جان می‌دهند، گفت: حرف مردم این است که خط و میراث شهدا حفظ شود.

به عنوان سرباز این انقلاب که کنار فرزندان شهید شما بودم اعلام خطر می‌کنم. رضایی با خطرناک توصیف کردن اوضاع کنونی گفت: نباید اجازه دهیم موریانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

رضایی در ادامه عنوان کرد: انتخابات می‌شود و یکسری بازیگران داخلی و خارجی می‌آیند تا مردم را منحرف کنند، بعد از انتخابات باز همین بازیگران داخلی و خارجی به فکر انحراف مردم هستند و در انتخابات یا در نتیجه انتخابات تأثیر می‌گذارند. به فضل الهی این مسیر عوض می‌شود و اجازه دخالت به کسی نخواهیم داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار