کد خبر: 1036685
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
از ابتدای آذر ماه تاکنون
سرهنگ علی قمیان از شناسایی ۲۳۳ هزار و ۴۷۷ فرد در معرض ابتلاء به کرونا در اصفهان در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگارما با اشاره به اجرای طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان از ابتدای آذر ماه تاکنون اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی بیماران و افراد در معرض ابتلاء به کرونا در استان اصفهان از ابتدای آذر ماه آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح «حافظان سلامت محلات» یک هزار و ۱۰۰ پایگاه بسیج در محلات راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: این پایگاه‌ها علاوه بر غربالگری کرونا وظیفه شناسایی خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت را نیز بر عهده دارند.

غربالگری ۶۷ درصد از جمعیت استان اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه بانوان و آقایان بسیجی در این طرح مشارکت جدی داشتند، تصریح کرد: تاکنون ۶۷ درصد از جمعیت پنج میلیون و ۱۲۰ هزار و ۸۵۰ نفری استان اصفهان غربالگری شده است.

وی تعداد خانوارهای غربالگری شده را یک میلیون و پنج هزار و ۳۵۰ خانوار اعلام کرد و گفت: مجموع افراد غربالگری شده تاکنون سه میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۲۳ نفر بوده است.

سرهنگ قمیان با بیان اینکه تاکنون ۲۳۳ هزار و ۴۷۷ فرد در معرض ابتلاء به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده است، ابراز داشت: اطلاعات این افراد به بانک اطلاعاتی مرکز بهداشت استان اصفهان اضافه شده است.

توزیع ۱۰۱ هزار بسته معیشتی

وی با بیان اینکه ۱۶۵ هزار و ۱۱۷ بسته بهداشتی و ۱۰۱ هزار و ۸۲۴ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند استان تحویل شده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲ هزار و ۹۶۲ بسته شامل دیگر اقدام مورد نیاز خانواده‌ها به آنها اهدا شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ۵۵ هزار و ۶۴ واحد صنفی نیز تاکنون در استان اصفهان به منظور آشنایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازرسی شده است، گفت: در قالب این بازدیدها به ۳۸۲ هزار و ۵۷۰ نفر تذکرات لازم ارائه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر