کد خبر: 1036413
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان:
ثمینی، گفت: دلبستگی مردم لرستان به قرآن و عترت زمینه ساز استعدادی بی شمار در بین جوانان است و این استعدادها باید شکوفا شود.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، محمود ثمینی، امروز(7بهمن) در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر امام جمعه خرم آباد و برگزار شد، اظهار داشت: پایبندی لرستانی های به خصوص جوانان به ولایت و دین زبانزد است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه استعدادهایی در زمینه های مختلف به تناسب قدمت فرهنگی و اصالت مردم لر در این استان وجود دارد، افزود: دلبستگی مردم لرستان به قرآن و عترت زمینه ساز استعدادی بی شمار در بین جوانان است.

وی با تأکید بر اینکه باید توانمندی جوانان در حوزه تعالیم دینی و قرآنی استعدادیابی و شکوفا شود، عنوان داشت: در شکوفایی و هدایت این استعدادها تلاش فراوانی انجام شود.

ثمینی با تأکید بر اینکه نگاه ویژه به حوزه قرآن و تعالیم دینی شود، بیان کرد: شکوفایی استعدادهای قرآنی و دینی توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش به دنیا معرفی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در سایه هدایت های نماینده ولی فقیه در لرستان و روحانیون استان می توان در نحوه جذب و شکوفایی استعدادها برنامه ریزی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار