کد خبر: 1036367
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد
عملیات ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی آغاز شد

به گزارش جوان از مشهد- عملیات اجرایی مجتمع مسکونی امام رضا(ع) ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد با حضور مصطفی خاکسار قهرودی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی،  سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی و محمدرضا کلائی، شهردار مشهد و سایر مسئولان استانی و شهری در شهرک شهید باهنر آغاز شد.

اختصاص 2 هکتار از اراضی موقوفه آستان قدس رضوی برای ساخت مسکن ویژه محرومان

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت مسکن ویژه محرومان حاشیه شهر مشهد عنوان کرد: آستان قدس رضوی در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری، با تدبیر تولیت معزز و بر اساس سند سیاست‌های کلان، با عزمی جدی به دنبال حل مشکلات مردم در حاشیه شهر مشهد است.

خاکسارقهرودی به نقش آستان قدس رضوی در ساخت 1000 واحد مسکونی ارزان قیمت برای محرومان حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و افزود: آستان قدس رضوی 20هزار متر مربع از اراضی موقوفه را برای ساخت مسکن ویژه نیازمندان اهداء کرده است تا شهرداری مشهد زیر ساخت‌های احداث این واحدهای مسکونی را تامین و سپس کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت مسکن نماید.

وی ابراز امیداوری کرد که انشاءالله هر روز شاهد برنامه‌ریزی ها و اقدامات منسجم از سوی مسئولان مربوطه در راستای محرومیت زدایی حاشیه شهر مشهد باشیم.

احداث مسکن برای محرومان جزو وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم با اشاره به اصل 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احداث مسکن برای محرومان اظهار کرد: بر اساس ماموریت تعریف شده برای کمیته امداد امام خمینی(ره) اولویت ما حمایت از محرومان تحت پوشش این کمیته و سپس حمایت از سایر محرومان در کشور است.

سید مرتضی بختیاری  با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) از حمایت عبور کرده و اکنون به حوزه توانمندسازی ورود کرده است، گفت: توانمندسازی محرومان تحت پوشش این کمیته برای ما اولویت دارد اما همچنان حمایت‌مان از سالمندان و بیماران صعب العلاج ادامه دارد چراکه حمایت از محرومان را وظیفه خود می‌دانیم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار