کد خبر: 1036357
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر کرج
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای شهر کرج رشد همه‌جانبه این کلان‌شهر را در گرو تحقق توسعه پایدار دانست.

فرج اله ایلیات اظهار کرد: توسعه شهری گامی در جهت  شناسایی و رفع چالش‌ها و فراهم آوردن زمینه‌های اعتلای کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان است.

وی بر لزوم استفاده از فرصت‌ها برای تحقق توسعه شهری که منجر به ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان می‌شود تأکید کرد و گفت: شناسایی الگوهای مناسب و برنامه‌ریزی برای تحقق این مهم ضروری است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و املاک شورای شهر کرج جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌های مهم شهری را مهم خواند و گفت: تبیین شاخص‌ها و مؤلفه‌های توسعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

ایلیات با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی گسترده به‌طور اجتناب‌ناپذیری با بروز برخی نارسایی‌ها مواجه است، گفت: تبیین شاخص‌ها و رصد فرصت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند عامل مهمی در رفع چالش‌های فراروی خدمت‌رسانی باشد.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه و املاک شورای شهر کرج موفقیت شهری در تبیین حس مسئولیت شهروندی و انگیزش شهروندان برای مشارکت در امور منوط به تحقق مواردی ازجمله اعتمادسازی و تحلیل هزینه و مشارکت است.

وی به نقش تعیین‌کننده منابع پایدار شهری اشاره کرد و گفت: هر کلان‌شهری برای رسیدن به نتایج دلخواه و مطلوب در حوزه‌های مختلف نیاز به تدوین سیاست‌هایی دارد که با تحقق آن‌ها توسعه امکان‌پذیر می‌شود.

ایلیات ایجاد مدیریت یکپارچه شهری را یک اقدام عملی برای شکوفایی اقتصاد شهری دانست و  بیان کرد : گام برداشتن در جاده اقتصاد شهری یکی از وظایف مهم مدیریت یکپارچه شهری است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار