کد خبر: 1036332
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: میزان جابجایی بار در استان در ۱۰ ماه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۵ درصد افزایش یافته است.

کاظم تیمورزاده  افزود: در این مدت ۱۹ میلیون تن بار توسط ناوگان حمل و نقل بار استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده و برای این منظور یک میلیون و ۳۰۳ هزار برگ بارنامه صادر شده که از نظر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته سال جاری ناوگان حمل و نقل مسافر استان که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با محدویت ها و ممنوعیت های سفر روبرو بوده با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ۲ میلیون و ۴۰۲ هزار مسافر را با بیش از ۳۶۱ هزار سفر جابجا کرده است که این آمار نشان از کاهش ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی ۲۴ هزار و ۷۱۴ دستگاه ناوگان باری سنگین دارای کارت هوشمند، ۳۲ هزار و ۶۶۳ نفر راننده باری دارای کارت هوشمند و ۶۹۳ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری در استان وجود دارد.

تیمورزاده ادامه داد: ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر