کد خبر: 1036261
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
مدیر شبکه آموزش طی حکمی مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه شبکه آموزش را منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، دکتر مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما با قدردانی از تلاش‌های یکساله علی شهاب الدین در تعامل و ارتباط موثر با حوزه‌ها و نهاد‌های مختلف آموزشی مهارتی، وی را به عنوان مسئول روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و ارتباطات شبکه آموزش سیما منصوب کرد.
متن این حکم به شرح زیر است:
جناب آقای "علی شهاب الدین" با عنایت به تجارب و پیگیری‌های مجدانه جنابعالی در راستای اهداف شبکه و تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف آموزشی مهارتی کشور و همچنین ایجاد وحدت رویه مناسب در واحد روابط عمومی شبکه به موجب این حکم شما را به عنوان مسئول "روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای شبکه آموزش" منصوب می‌نمایم.
امید است با اتکال به خداوند منان، تعامل با کلیه کارکنان و ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه و بهره مندی از پتانسیل‌های نیروی انسانی متخصص شبکه در راستای اهداف عالیه سازمانی موفق باشید.
احمدی افزادی در جلسه شورای مدیران شبکه آموزش سیما با قدردانی از تعامل و ارتباط موثر با نهاد‌های زیربط در دوره سرپرستی شهاب الدین جهت شناسایی عملکرد شبکه آموزش، خواستار گفتمان سازی و جریان سازی رسانه‌ای شد، و در همین راستا وی را مامور ترسیم نقشه عملیات رسانه‌ای برای شبکه آموزش کرد.

بر اساس این گزارش، علی شهاب الدین فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباطات و کارشناسی در دو رشته مدیریت فرهنگی و عکاسی خبری است.

مشاور رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس در دوره دهم، روزنامه نگار، تحلیل گر مسائل سیاسی و اجتماعی، تهیه کننده برنامه‌های تلوزیونی با رویکرد سیاسی، اجتماعی، معارفی و قرآنی و کارگردانی مستند‌های مختلف بخشی از کارنامه کاری علی شهاب الدین است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار