کد خبر: 1036089
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
طی مراسمی و در آستانه فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از تلاشها و زحمات جمعی از کسبه ولایت مدار صنف پوشاک تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز ،سرهنگ ترکاشوند ،فرمانده سازمان بسیج اصناف استان ،حاج حسین مهری ، فرماندهی بسیج اصناف کرج ، نماینده سردار مولایی فرمانده سپاه کرج و هیات مدیره اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج برگزار شد ، از زحمات 3 تن از اعضاء اتحادیه صنف پوشاک در راستای احترام به مشتری ، ارائه خدمات شایسته به مشتریان و توجه به ارزشهای انسانی و اخلاقی یک کاسب مسلمان و متعهد با اهداء لوح یادبود ، قدردانی شد .
بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف البرز در این مراسم ضمن تشکر از اهتمام ویژه هیات مدیره اتحادیه پوشاک در معرفی و تجلیل از کسبه متعهد ، اخلاق مدار و خوش انصاف در سخنانی افزود : جای بسی افتخار و سربلندی برای جامعه صنفی استان البرز است که در بطن خود جوانانی با اراده ،مصمم و پایبند به تعهدات اخلاقی و کرامات انسانی پرورش داده که رفتارشان آیینه تمام نمایی از کاسب مسلمان و مورد عنایت خداوند است .
وی افزود : امیدواریم برنامه هایی از این دست که با انگیزه تشویق ،حمایت و معرفی کسبه اخلاق مدار اجرا می شوند در دیگر اتحادیه های صنفی و در سطوح کوچکتر مانند مراکز و مجتمع های تجاری نیز با جدیت بیشتری دنبال شود .
اسماعیل صدیق ،رئیس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج نیز در همین رابطه گفت :در اولین سالگرد شهادت سرداراسلام شهید قاسم سلیمانی، تعدادی از همکاران ولایت مدار صنف پوشاک با نصب تصاویر آن شهید والامقام در پشت شیشه مغازه های خود ، ضمن ابراز ارادت جامعه صنفی به مقام بلند شهدای جبهه مقاومت ، یاد و خاطر ایشان و همرزمانشان را گرامی داشتند .بر همین اساس و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، در حرکتی نمادین و با همراهی بزرگواران در اتاق اصناف ،سپاه کرج و سازمان بسیج اصناف به دیدار این عزیزان آمده تا از تلاشهایشان در جایگاه و مقام یک کاسب و حرکت فرهنگی ارزشمندشان قدردانی کنیم .
وی افزود : صنف پوشاک کرج متشکل از هزاران دلسوخته و عاشق ولایت ، در مسیر سازندگی کشور و در کنار دیگر آحاد جامعه انجام وظیفه می کنند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار