کد خبر: 1035962
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ولی پور خبر داد:
رئیس سازمان امداد و نجات، گفت: با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به چهار هزار و ۸۹۷ نفر از هموطنان در ۱۹ استان امداد رسانی شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مهدی ولی پور در خصوص خدمات امداد و نجات به آسیب دیدگان در برف و کولاک گفت: در سه روز گذشته از سه شنبه ۳۰ دی ماه تا هشت صبح روز جمعه سوم بهمن، با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر به چهار هزار و۸۹۷ نفر از هموطنان در ۱۹ استان درگیر برف و کولاک امداد رسانی شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۷۵ تیم امداد نجات متشکل از ۵۹۷ نفر امدادگر و نجات گر، در ۸۴ محور کوهستانی و ۳۷ شهر و روستا مشغول امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده بودند و توانستند ۳۷ نفر از مصدومان به مراکز امن منتقل کنند و ۲۰ نفر هم به مرکز درمانی منتقل شد.

ولی پور با اشاره به اسکان اضطراری آسیب دیدگان ناشی از برف و کولاک ادامه داد: در ۳ روز گذشته توانستیم برای ۳۳۸ نفر اسکان اضطراری فراهم کنیم همچنین ۳۹۲ دستگاه اتومبیل از برف رها سازی شد و یکی از هموطنان مان نیز در حادثه سقوط درخت در شهرستان نکا جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت ۹۲ تخته پت و،۱۷۹۵ کیلوگرم نایلون، ۹۷ بطری آب معدنی،۳۷۹ بسته بیسکویت، ۴۵۷ بسته غذایی و ۴۴ کیلوگرم خرما در بین آسیب دیدگان توزیع شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار