کد خبر: 1035371
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
معاون سیاسی انتظامی و امنیتی استان البرز:
معاون سیاسی انتظامی و امنیتی استان البرز گفت: استان‌های شمالی کشور همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، از این رو تردد به این استان‌ها تقریبا ممنوع بوده و مجوز تردد داده نمی‌شود.

نورمحمد فردی گفت: وضعیت کرونا در استان البرز همچنان زرد و آبی است؛ با این تفاسیر که شهرستان‌های فردیس، طالقان و اشتهارد در شرایط آبی کرونایی و نظرآباد، ساوجبلاغ و کرج در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

این مقام مسؤول با اشاره به محدودیت‌هایی که سر راه این دو وضعیت قرار دارد، افزود: ادارات در شهرستان‌های آبی می‌توانند با 50 درصد ظرفیت فعالیت کنند، همچنین در شهرستان‌های زرد رنگ نیز فعالیت ادارات با یک سوم کارمندان انجام خواهد شد.

به گفته معاون سیاسی استانداری البرز از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز 53 هزارو 716 نفر البرزی مبتلا به بیماری کرونا شدند؛ همچنین دو هزار و 635 نفر فوتی کرونا در البرز به ثبت رسیده است که بیش از هزار نفر از ابتدای شیوع بیماری تا پائیز 99 و حدود هزار و 600 نفر فوتی مربوط به پائیزه سال جاری بوده است.

فردی تصریح کرد: اجرای محدودیت‌های هوشمندانه موجب شد تا شرایط کنترل شود، در این راستا طی 24 ساعت گذشته 3 نفر فوتی در البرز به ثبت رسیده این درحالی است که در پیک سوم کرونا روزانه تا 30 نفر فوتی کرونایی در یک روز به ثبت رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم از عادی انگاری پرهیز کنند، یادآور شد: کنترل شرایط به این معنی نیست که مراقبت‌ها را کنار بگذاریم، با توجه به اینکه در کل کشور وضعیت زرد و آبی است اما استان‌های شمالی با وضعیت قرمز کرونایی مواجه هستند از این رو همچنان تردد به این استان‌ها تقریبا ممنوع است و مجوز تردد داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام مشاغل در وضعیت کرونایی آبی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، یادآور شد: محدودیت تردد 9 شب تا 4 صبح در تمامی نقاط کشور از جمله البرز اجرایی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار