کد خبر: 1035135
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با خانواده شهید محمد شاهانی اعلام کرد:
مهندس مجید سلطانی در دیدار با خانواده گرانقدر شهید " محمد شاهانی " گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا همواره با ارزش و گفت و گو با این عزیزان یک فضیلت ارزشمند محسوب می شودو ما باید با عملکرد مناسب خود حافظ خون پاک شهدا باشیم.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس  مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت با حضور در منزل شهید " محمد شاهانی " با خانواده معظم این شهید گرانقدر دیدار و بیان کرد: اگر به آثار معنوی دیدار با خانواده شهدا پی ببریم, هرگز از تلاش برای کسب این فضیلت غافل نخواهیم شد.

مهندس سلطانی، در این دیدار به آثار و تبعات مثبت سرکشی به خانواده معظم شهدا در زندگی اشاره کرد و افزود: دیدار با این بزرگان باعث می شود همواره برای ما راه درست یاداوری شود تا وظیفه خود را در هر جایگاهی که هستیم به درستی انجام دهیم.

وی به گذشت سال های زیادی از زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون حدود ۴۰ سال از زمان آغاز جنگ می گذرد اما همواره, استقامت و بردباری خانواده شهدا پابرجاست و این امر مهم برای ما الگو و سرمشق است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این دیدار به کلام خداوند متعال در قرآن کریم در خصوص شهدا اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در کتاب آسمانی خود فرموده "شهدا زنده هستند و در بین ما روزی می خورند" , بنابراین باید با عملکرد مناسب خود حافظ خون پاک آنان باشیم.

مهندس سلطانی در پایان سخنان خود از خانواده معظم شهید والامقام محمد شاهانی خواست با دعای خیر خود, برکات آن شهید را نصیب خانواده بزرگ مخابرات کنند.

گفتنی ست در این دیدار، مهندس بیدخام، مشاور مدیرعامل و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، میرآبی، رییس امور ایثارگران و حجت الاسلام والمسلمین انصاری نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است، این شهید گرامی در اداره کل رفاه و خدمات اداری مخابرات شاغل بوده و با حضور در جبهه های حق علیه باطل در تاریخ ۱۸ مردادماه ۱۳۶۷ در قصر شیرین به مقام شهادت نائل شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر