کد خبر: 1035068
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
آیت الله شبستری:
قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش‌ها برای انسجام نیرو‌های انقلاب گفت: عزیزان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از هر جهت مورد اعتماد و وثوق و افراد صدیقی هستند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری و قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز، صبح امروز (پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه) در همایش روسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به نعمت ولایت فقیه گفت: جدا از ادله نقلی و عقلی درباره ولایت فقیه، ما در همه این سال‌ها برکات رهبری و هدایت عمومی ولایت فقیه را لمس کرده و چشیده‌ایم.

وی، شجاعت رهبر انقلاب در مقاطع حساس و در عرصه‌های خارجی و داخلی را مورد اشاره قرار داد و درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: همه باید تلاش کنیم فردی انتخاب شود که علاوه بر کارآمدی و شایستگی‌های مدیریتی، ولایتمدار باشد، آن هم نه به این صورت که در سخنرانی‌اش بگوید «مقام معظم رهبری فرمودند...»، اما در عمل طوری دیگر عمل کنند.

مجتهد شبستری با انتقاد از جریان‌های سیاسی غربگرا تصریح کرد: مهم این است که خواست و مطالبه به حق مردم و رهنمود‌های رهبر انقلاب اجرایی شود، نه اینکه مانند برخی از آقایان منتظر باشیم که در خارج از مرز‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد تا حیات سیاسی و اقتصادی کشور و سرنوشت مردم را با آن تنظیم کنیم. این برخلاف عقل و شرع و مطالبه امام و رهبری است.

وی افزود: باید دولتی سرکار بیاید که در راستای سیاست‌های اصولی انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم گام بردارد و رهنمود‌های رهبر انقلاب در این زمینه‌ها را به صورت حداکثری به کار بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به انتخابات شورا‌های شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در شورا‌ها هم باید افرادی متدین، درستکار و پاکدست روی کار بیایند.

وی در ادامه با بیان اینکه عزیزان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از هر جهت مورد اعتماد و افرادی صدیق هستند، خطاب به اعضای شورای ائتلاف گفت: سعی کنید فعالیت‌هایتان خالصانه باشد و اگر دیدید تشکل‌های همسو، هنوز همسو نشده‌اند با کمال عطوفت با آن‌ها رفتار کنید.

آیت‌الله مجتهد شبستری در پایان با تاکید بر لزوم حداکثری کردن همه تلاش‌های سیاسی برای وحدت و انسجام داخلی نیرو‌های انقلاب خطاب به شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: ممکن است بعداً با سایر گروه‌ها و تشکل‌ها هم به وحدت برسید، اما تا آن زمان با برادری با هم رفتار کنید. حالا ممکن است ابتدا کاندیدا‌ها متعدد باشند، اما کمال برادری را رعایت کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار