کد خبر: 1034988
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
فرمانده کل سپاه:
فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه امروز دشمن آرام آرام مجبور به عقب‌نشینی شده است، اظهار داشت: ولی فقیه، کسی است که همه آرزو‌های دشمن را با خود دشمن به سمت گورستان آرزو‌ها هدایت کرده و صاحبان قدرت را از اعمال قدرت، باز داشته است
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز گذشته در مراسم گرامیداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه علامه مصباح شخصیتش شهید شد، تصریح کرد: اگرچه ایشان در میدان تن به تن و نزدیک به دشمن جان نداد، اما در میدانِ به صحنه آوردن آبرو در دفاع از ولایت، شهید شد و این درجه بالایی از شخصیت است چرا که عالمان دارای درجات بالایی هستند. عالمان صاحب درجات الهی هستند.

فرمانده کل سپاه افزود: آیت‌الله مصباح را می‌توان شخصیتی شهید نامید ولی این همه ماجرا نیست. اتفاقاً عالمان بزرگ در رحلت‌شان تولدی جدید نهفته است. آن‌ها هیچ‌گاه پایان نمی‌یابند و جاری هستند. حقایق جاری هستند. اینگونه شخصیت‌ها، چون تکثیر می‌شوند تنها در ابعاد وجودی خودشان محدود نمی‌شوند، بلکه تکثیر و تکرار می‌شوند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هرگز جسارت دیگران، آیت‌الله مصباح را از مسیر عدالت جدا نمی‌کرد، اظهار داشت: این خصوصیات از او نمونه‌ای زنده و جاودان و پرورش یافته یک‌مکتب که خود نمادی از یک مکتب است ساخته بود. سلامی ادامه داد: علمای ما خود راه هستند. ستاره‌ای که راه را نشان می‌دهند. در آسمان یک ستاره است که در محور مرکزی زمین قرار دارد و در شب، همه ستار‌ها را هدایت می‌کند. عالِم در شب تار، هدایت‌گر یک مکتب است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح می‌دانست از چه دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: او می‌دانست بعد از هزار و چندسال در یک سرزمین، حکومت اسلامی تشکیل شده و و نایب امام در نقطه مرکزی یک نبرد جهانی ایستاده و «فئه قلیل» را در مقابل «فئه کثیر» که به همه دانش‌ها، علوم، اقتصاد و ابزار نظامی مجهز است راهبری می‌کند. این اصل انقلاب ماست. ما برای اولین بار حاکمیت تشکیل داده‌ایم و یک نظام هستیم و به قوت یک ولی ایستاده‌ایم که در زمان رهبری نورانی امام و چه دوره بابرکت و طولانی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب هندسه‌ای از تقابل اسلام و شرک شکل گرفته است و میدان آزمون بزرگ برای همه کسانی که به اسلام معتقدند شکل گرفته تا میزان بصیرت، جهاد و تعلق خاطر به اسلام در مقابل این امواج فتنه‌ها روشن شود. وی با بیان اینکه امروز دشمن آرام آرام مجبور به عقب نشینی شده است، اظهار داشت: ولی فقیه، کسی است که همه آرزو‌های دشمن را با خود دشمن به سمت گورستان آرزو‌ها هدایت کرده و صاحبان قدرت را از اعمال قدرت، باز داشته است. علامه مصباح از چنین گوهری دفاع می‌کرد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز نایب امام ایستاده و هدایت می‌کند و دشمن سرزمین‌ها را ترک می‌کند؛ پیشانی جبهه وسیع می‌شود و حاج قاسم‌ها طلوع می‌کنند و دشمن خاموش می‌شود، فرار می‌کند و نزول می‌کند. وی با بیان اینکه امروز ولی فقیه روح جهاد در بلاد اسلام را زنده کرده است، اظهار داشت: دشمن شکسته است و فشار حداکثری او هم شکست خورده است. معمار فشار حداکثری هم شکست خورده است. رئیس‌جمهور امریکا تبدیل به مردی افسرده و شکست خورده شده است و این خلأ همان عنصری را نشان می‌دهد که امریکایی‌ها خود بدان معترف هستند، یعنی نداشتن حکمت.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در توازنِ سلاح هنوز برتری با دشمن است، گفت: با این حال وقتی حکمت و اراده حاکم می‌شود صحنه تغییر می‌کند. وی با بیان اینکه نظام ما یک قاعده و یک قائمه دارد، تصریح کرد: قاعده نظام ما، مردم و قائمه آن، رهبر است که دشمن بر او متمرکز شده و هرچه بگوید، ولو درباره واکسن، جنجال به راه می‌اندازند. چون نمی‌توانند سرچشمه منطق و حکمت و کلام طیبه را تحمل کنند. ولی فقیه تجسم کلمه طیب است و عمل صالح، او را رفعت می‌دهد. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یک مؤسسه متعلق به دشمن می‌گوید رژیم صهیونیستی از درون پوسیده شده و تعادل خود را از دست داده، گفت: وضع امریکا را هم که می‌بینیم. این در حالی است که ما از برجام مستغنی شده‌ایم و آن‌ها چه به برجام برگردند چه نه، برای ما فرقی ندارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
سردار سلامی
زبان گویا ، استوار ، محکم ؟مسلط به کلمه و کلام ، جمله بندی مناسب ،خزنه لغات عالی دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار