کد خبر: 1034165
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
فرمانده نیروی قدس سپاه:
فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه انتقام مقدماتی دارد و دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید در ادامه بخورد، گفت: سیلی اول تشییع بزرگ سردار بود، سیلی دوم حمله به پایگاه امریکا بود و سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است که مسئله مهمی است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین:  سردار اسماعیل قاآنی روز گذشته در گردهمایی «یاران حاج قاسم» از ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: سردار سلیمانی سالار شهیدان جبهه مقاومت است. در سال‌های اخیر اگر نگاه کنیم وقتی امریکایی‌های جنایتکار در ۲۰ سال گذشته جنگ را در دوره‌ای که مدعی بودند جهان تک‌قطبی شکل گرفته و آن‌ها در دنیا می‌توانند هر کاری را انجام داده و هیچ کس در برابر آن‌ها نمی‌تواند بایستد، شروع کردند، بار‌ها شکست خوردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی حتی با دشمنش اول بر مبنای منطق وارد می‌شد، عنوان کرد: در همه میدان‌ها اول ارائه منطق می‌کرد و وقتی دشمن با بی‌منطقی خواست جنایت کند با مشت محکم با او برخورد می‌کرد، اما در حین نبرد هم، تدبیر و روش حکیمانه، برخورد اصولی و در حریم دین حرکت کردن، افراط و تفریط نکردن در اوج جنگ و کوچک‌ترین ظلم بر کسی نکردند، این‌ها برجستگی شهید سلیمانی بود که او را این طور برجسته کرد. سردار قاآنی در ادامه با بیان اینکه انتقام از جنایتکاران از لحظه اول آغاز شده و به نقطه پایانی نیز خواهد رسید ادامه داد: انتقام لازمه‌ای دارد و باید اول به دشمن سیلی‌هایی زد که سیلی اول تشییع جنازه باشکوه حاج قاسم بود. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سیلی دوم زدن پایگاه امریکایی بود بیان کرد: سیلی بعدی که باید به امریکا زده شود کوچ استکبار از منطقه است. وی با بیان اینکه یک دور شهید سلیمانی امریکا را در بخش اول از عراق خارج کرد گفت: زمانی شهید سلیمانی توسط خود مردم امریکا فشاری بر امریکایی‌ها آورده بود که افسران امریکا در درون تانک‌های خود ایزی لایف می‌پوشیدند. سردار قاآنی با اشاره به اینکه در این دوره به دلیل جنایتی که انجام دادند و از روز اول نیز تحت فشار قرار گرفتند افزود: به حول و قوه الهی شاگردان مکتب شهید سلیمانی اول استخوان امریکایی را خرد کرده و بعد از منطقه آن‌ها را خارج می‌کنند. وی با بیان اینکه به دشمن می‌گوییم شکست شما و انتقام از امریکا شروع شده گفت: شما درون خانه‌های خودتان هم دیگر آرامش ندارید و بعید نیست در درون خانه از شما انتقام بگیریم. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ترامپ و عوامل ترور شهید سلیمانی باید سر کلاس سلمان رشدی بنشینند و زندگی از این به بعد را از او آموزش ببینند افزود: اینگونه نیست که قهرمان ما را ترور کنند و بعد راحت زندگی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار