کد خبر: 1034010
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
مدیر کل زندان‌های استان البرز گفت: ۵۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاران مالی با مشارکت ستاد دیه، مرکز نیکوکاری و همراهی بسیج حقوقدان، بسیج مداحان و بسیج طلاب آزاد شدند.

اسماعیل جمیاری در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بین زندان های استان البرز گفت: کمیته برگزاری مکتب ‏حاج قاسم از اواسط آذر سال جاری در اداره کل تشکیل جلسه داده و تمامی مصوباتش را با کمک ‏خدا و با تاسی از نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی توانستیم به خوبی اجرا نماییم.

مدیر کل زندان های استان البرز ضمن اعلام خبر آزادی 52 زندانی در صبح امروز اظهار داشت: جهت بزرگداشت مقام شهید سلیمانی، صبح امروز تعداد 52 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاران مالی با مشارکت ستاد دیه، مرکز نیکوکاری و همراهی بسیج حقوقدان، مداحان و طلاب آزاد شدند.

این مقام مسوول در خصوص بدهی 52 نفر زندانی آزاد شده بیان کرد: میزان بدهی این افراد بالغ بر 5میلیارد تومان بود که بخش اعظمی از این مبلغ توسط واحد مددکاری در شورای حل اختلاف با گرفتن رضایت از شکات و طلبکاران مرتفع شد.


وی در ادامه افزود: اهدا ۶۳ گوشی ‏هوشمند به دانش آموزان خانواده زندانیان نیازمند جا مانده از تحصیل در ایام کرونا برابر با سن با برکت ‏شهید سلیمانی، توزیع ۱۴ سرویس جهیزیه به خانواده زندانیان در شرف ازدواج با همکاری کمیته امداد ‏امام (ره) و انجمن های حمایت از زندانیان استان، بازدید و سرکشی از ۱۴ خانواده زندانیان نیازمند و ‏اهدا سبد معیشتی به آنان و برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوع مانند رونمایی و اجرا سرود "سفر به خیر ‏سردار" در زندان های استان، ختم بیش از ۶۳ ختم قرآن و بیش از ۸۰۰ هزار ختم صلوات و اهداء ‏ثواب آن به روح ملکوتی شهید سلیمانی، برگزاری برنامه های عصر شعر و خاطره، تجسمی و تقدیر از هنرمندان برتر هر رشته از جمله ‏برنامه های اجرا شده در این مکتب بود. ‏

وی از دیگر ویژه برنامه های اولین سالگرد حاج قاسم را بازدید 120 نفر از قضات با همراهی رئیس کل دادگستری و گفت و گو و دیدار با زندانیان دیدار و اعطای مرخصی به 100نفر که پایان حبس خود را به سر می‌بردند، خبر داد.

جمیاری از توزیع 5000 دفترچه شبیه به شناسنامه سردار سلیمانی با ‏موضوع زندگینامه آن شهید و امضاء پیمان نامه انتهایی دفترچه توسط مددجویان، سربازان وظیفه و ‏همکاران، خبر داد و اظهار داشت: در برگه ی آخر این دفترچه پیمان نامه ای نوشته شده که زندانیان با امضای آن شهید سلیمانی را به عنوان رفیق آسمانی خود انتخاب کردند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای راه ایشان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار