کد خبر: 1033433
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
نخستین پارک ترافیک منطقه ۲ با هدف آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در بوستان اشرفی احداث می‌شود.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: عابرین پیاده و کودکان در حوادث ترافیکی از آسیب پذیرترین اقشار هستند و پیشگیری از این امر نیازمند راهبرد‌های آموزشی و اجرای پروژه‌های علمی –عملی است بر همین اساس احداث پارک ترافیک می‌تواند با ایجاد محیطی کاملاً ایمن به روش بازی قوانین راهنمایی و رانندگی را به کودکان آموزش داد.

وی افزود: پارک ترافیک منطقه ۲ به مساحت ۳ هزار متر مربع در بوستان اشرفی در حال احداث است و بر اساس برنامه پیش بینی شده در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

حیدرنیا اظهار داشت: در این پارک شبکه‌ی بزرگراهی، معابر، بلوار‌های شریانی، معابر بن بست، میدان‌ها، تقاطع، گذرگاه‌های عابر پیاده مسیر دوچرخه، پل عابرپیاده، ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و ساختمان‌های اداری و آموزشی برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از پارک ترافیک کودکان می‌توانند در قالب تفریح و بازی آموزش‌ها و قوانین لازم را آموزش ببینند، افزود: آموزش فرهنگ ترافیکی به کودکان، مؤثرترین و مطمئن‌ترین راه آموزش است، زیرا متضمن درک و اجرای درست کاربران آینده از قوانین و مقررات ترافیکی است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار