کد خبر: 1033055
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
مسئول بسیج رسانه لرستان:
مریدی، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان، گفت: 456 اثر به دبیرخانه جشنوره رسانه ای ابوذر ارسال شده است.

رضا مریدی، به خبرنگار جوان از لرستان، گفت: در چهارمین دوره برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر،  456 اثر به دبیرخانه این جشنواره لرستان ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان از رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان لرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: امسال چهارمین دوره برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان لرستان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تعداد آثار ارسالی به جشنواره ابوذر علی‌رغم محدودیت‌های ایجادشده برای ارسال اثر توسط خبرنگاران در هر قالب استقبال بسیار خوبی از جشنواره به عمل آمد.

مریدی با بیان اینکه این آثار در 9 قالب خبری و در موضوعات مختلف از قبیل کرونا و کمک مؤمنانه، محرومیت‌زدایی، آسیب‌های اجتماعی و... به جشنواره ارسال‌شده است، افزود: تعداد 78 اثر در قالب تیتر، خبر 37 اثر، گزارش 106 اثر، مصاحبه 51 اثر، مقاله و یادداشت 103 اثر، گزارش خبری 52 اثر، عکس 18 اثر، اینفوگرافی 6 اثر و موشن گرافی 3 اثر به دبیرخانه ارسال‌شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان لرستان با اشاره به مشارکت گسترده عزیزان رسانه‌ای در چهارمین جشنواره ابوذر لرستان، گفت: در حوزه داوری با توجه به درخواست خبرنگاران امسال از داوران غیر بومی ضمن احترام به اساتید رسانه‌ای در استان استفاده خواهد شد، تعداد داوران انتخابی برای این دوره 4 نفر می‌باشند که میانگین نمرات داوران به آثار تعیین کننده نفرات برتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کد: پس از مشخص شدن نفرات برتر در هر قالب آثار نفرات اول جهت شرکت در جشنواره سراسری که بهمن ماه برگزار می‌گردد، ارسال خواهند شد.

مریدی با بیان اینکه امسال با توجه به مشارکت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بخش ویژه امر به معروف و نهی از منکر به جشنواره ابوذر افزوده شده است، یادآور شد: خبرنگاران می‌توانند تا 20 دی ماه جاری آثار خود در حوزه امربه معروف و نهی از منکر را در هر قالبی از طریق سایت https://moojekhabar.ir/abozar.php به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر در حوزه امر به معروف جدای از جشنواره ابوذر انتخاب و از آنها در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان لرستان بعد از اتمام مهلت ارسال آثار در بخش امر به معروف و اتمام داوری های آثار در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار