کد خبر: 1035387
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام حقیان بر ضرورت تقویت برنامه ها در جهت احیای امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: احیای امربه معروف و نهی از منکر جامعه و جوانان را در برابر دسیسه های دشمن مصون می دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جوان از لرستان، حجت الاسلام رضا حقیان، امروز(29 دی) در دیدار با مدیرکل حوزه هنری استان لرستان، اظهار داشت: امروز در بمباران تبلیغاتی دشمنان قرار داریم  و برای اینکه در مقابل انواع انحرافات و شبهات دشمنان بتوانیم ایستادگی کنیم نیازمند برنامه ریزی در راستای ترویج و نهادینه سازی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ، انسان را از فساد و منکر و گناهان و آسیب های اجتماعی و فردی مبرا می دارد و در صورتی که این د وفریضه را عملیاتی نکنیم هم فرد و هم جامعه به خطر خواهد افتاد.

وی  با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در این حوزه خاطرنشان کرد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای این دو فریضه هستیم.

حجت الاسلام حقیان بیان کرد: احیای این دو  فریضه از طریق تبلیغ، ترویج  و ایجاد شناخت و سپس ایجاد باور صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود از ابزار رسانه ای، استفاده  و ظرفیت های هنری بهره گرفته شود، بیان کرد: رسانه و ظرفیت های هنری می توانند نقش مهمی در تبلیغ، ترویج و همچنین احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

حجت الاسلام حقیان در ادامه اظهار کرد: در این راستا امروز نشستی با مدیرکل حوزه هنری در راستای استفاده از ابزار رسانه، فرهنگ و هنر در راستای تبلیغ و ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: تفاهم نامه جهت تقویت همکاری های دوطرفه بین  ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و حوزه هنری لرستان منعقد می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار