کد خبر: 1033018
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
نماینده عالی دولت در استان البرز:
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: علی رغم اینکه البرز و تهران الگویی مشترک داشتند ولی با برنامه ریزی های صورت گرفته و همراهی مردم و اصناف، البرز از پایتخت فاصله گرفت و روند کاهش شیوع کرونا با سرعت بیشتری طی می شود.

شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با قدردانی از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد کرونا و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: نام این شهید بزرگوار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در جبهه مقاومت می درخشد، امید است بتوانیم راه این بزرگوار را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: براساس وظیفه و مسئولیتی که در قبال راه این شهید ارجمند در مسیر نبرد علیه باطل داریم، در استانداری البرز ستادی جهت برپایی مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سالروز شهادت ایشان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بجهت جلوگیری از شیوع کرونا، تشکیل شده است.

شهبازی گفت: نسل های جدید و کسانی که در ادوار مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته اند از نام و یاد سربازان فداکاری در نظام جمهوری اسلامی همچون سردار سیلمانی حس غرور دارند.

وی افزود: با ارتباط بسیار نزدیک با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی البرز و همچنین کمیته های مختلف ستاد مقابله و اتحاد و انسجامی که بین مردم و مسئولان بود، البرز در راستای مقابله با کرونا ورود جدی کرد و نتایج خوبی نیز حاصل شد.

استاندار البرز اضافه کرد: روز گذشته از چند حوزه سپاه پاسداران در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بازدید داشتیم، نیروهای بسیجی تلاش های مجاهدانه ای انجام می دهند و حتی با کمترین امکانات، نرم افزارهای بسیار خوبی نیز برای مقابله با کرونا طراحی کرده اند، که باید این تلاش ها به سمع و نظر مردم برسد.

وی گفت: تلاشگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در البرز، آمارهای دقیقی از محله های استان داشته اند و از این اطلاعات را می توان در حوزه های مختلف بهره داری کرد.

شهبازی افزود: این طرح را سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در اسفند ماه سال گذشته مطرح کردند که به جد پیگیری و اجرایی شد.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان نیز تلاش های بسیاری داشته اند و برای اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی همراهی بسیار خوبی دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار