کد خبر: 1032775
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
سیدرضا صالحی امیری و برخی از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور در محل ساختمان جدید فدراسیون کشتی با مسئولان این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌ها و اردوی تیم‌های ملی، صبح امروز شنبه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و برخی اعضای هیات اجرایی کمیته به همراه جمعی از مدیران از فدراسیون کشتی بازدید کردند.

ابن بازدید با حضور فضل الله باقر نائب رئیس، مجید کیهانی و عبدی افتخاری اعضای هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، بهداد سلیمی، حمید سلامی و محمود عبدالهی از ساختمان جدید فدراسیون کشتی برگزار شد.

در آغاز این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و هیات همراه برای ادای احترام بر سر مزار شهید گمنام حضور یافته و ادای احترام کردند.

در ادامه دکتر صالحی امیری و دیگر اعضای هیات اجرایی با حضور در خانه کشتی از اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ تمرین می‌کنند بازدید و با علیرضا دبیر، محمد بنا، غلامرضا محمدی و کادر مربیان و ملی پوشان در نشستی صمیمانه دیدار و گفتگو کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار