کد خبر: 1032457
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
عضو جامعه روحانیت مبارز:
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه سلیمانی مرد عمل بود نه مرد حرف و وعده، گفت: او چهره مجاهدی بود که سر و صدا نداشت و اهل کار و خدمت برای ایرانیان و مردم سوریه، یمن و عراق بود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در خصوص ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان داشت: قرآن می‌فرماید شهیدان زنده‌اند و در پیشگاه پروردگار متعال روزی می‌خورند و ماندگارند و آیه‌ای دیگر داریم در سوره حضرت محمد (ص) که آمده است خداوند عهده دار خون شهدا می‌شود و می‌فرماید من اندیشه او را بارور می‌کنم و پرورش می‌دهم و رشد می‌دهم. یعنی متصدی خون شهید خداوند متعال است. وی افزود: ما در این ۴۲ سال یا ۵۰ سال رویش انقلاب و پیروزی انقلاب دیدیم که دشمنان می‌‎خواهند با به شهادت رساندن افراد مؤثر مثل شهید مطهری، بهشتی، باهنر و رجایی ما را بترسانند و بلرزانند و جلوگیری از هواداری این‌ها کنند و به عکس نتیجه گرفتند و هر شهیدی بدون استثنا به تنهایی توانسته است جامعه را تکان بدهد و به تغییر نگرش وا بدارد. عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: ما دیدیم هفتاد و چند نفر را در حزب جمهوری به شهادت رساندند و فردایش چهره جامعه را تغییر داد و نظام و انقلاب را بیمه کرد و ماندگار ساخت و پرورش داد.

حجت‌الاسلام اکرمی در خصوص ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: نکته دیگر که مختص به مرحوم شهید سلیمانی است سه مطلب است؛ اول، بین المللی شدن این خبر و محکوم شدن این حادثه توسط کل جهان؛ دنیا بالاخره قبول کرد که امریکا غلط و اشتباه کرد.

دوم، تشییع جنازه ایشان در نجف و کربلا و کاظمین و در ایران در خوزستان و تهران و کرمان و مشهد و قم یک تشییع جنازه ملی بین المللی را به وجود آورد که ما تا کنون برای هیچ فردی سراغ نداریم که این همه اشک و آه و ناله و نفرین را برای دشمن به وجود آورد و سوم اینکه، ما بالای ۲۰۰ هزار شهید داریم، اما سلیمانی گل می‌کند و این به خاطر فکر و فهم و فقه و متانت و زیرکی و اخلاص او و موحد بودن او بود. او چهره مجاهدی بود که سر و صدا نداشت و اهل کار و خدمت برای ایرانیان و مردم سوریه، یمن و عراق بود. بنابراین، خداپسندانه کار کردن او باعث شد راه و روش او به یک مکتب تبدیل شود.

حجت‌الاسلام اکرمی در پایان تصریح کرد: ما در قضاوت باید منصف باشیم و در زندگی و عملکرد او و تصمیم گیری‌های او نگاه کنیم که این همه مقبولیت و مشروعیت را از کجا آورد؟ از موحد بودن و ولایی بودن و متدین بودنش. سلیمانی از جنس اخلاق و عاطفه و ایمان بود. سلیمانی مرد عمل بود نه مرد حرف و وعده.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار