کد خبر: 1031786
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان برای رفع موانع کارگاه های تولیدی در یک تعامل و همکاری همه جانبه تلاش مضاعف کنند.

علی علیزاده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان عجب شیر با تاکید بر لزوم پیگیری  مسئولین برای رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی افزود: وضعیت اقتصادی کشور چندان مناسب نیست و با توجه به این که معیشت مردم در شرایط کنونی نشان دهنده این وضعیت می باشد، باید مسوولین در جهت حل مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر افزود: مشکلاتی که تحریم‌ها در کشور ایجاد کرده، باعث وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم در کشور حاکم شود که این در بخش تولید و صنعت نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه که فقط تحریم ها  این وضعیت را به وجود نیاورده است، گفت: ما خادم تولیدکنندگان  در عرصه اقتصادی در شرایط کنونی هستیم و به افرادی که  در این وضعیت اقتصادی حتی یک شغل ایجاد می کنند، باید کمک کنیم.

وی به هدف اصلی قانونگذاری مجلس برای تسهیل تولید و رفع مشکلات باشیم، افزود: پیگیر حل مشکلات سرمایه‌گذاران و دیگر مشکلات شهرستان هستیم.

فرماندار شهرستان عجب شیر گفت: تعداد واحدهای تولیدی فعال در شهرک صنعتی عجب شیر ۳۵ واحد با اشتغالزایی ۴۶۰ نفر است که برای ایجاد آنها یک هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

عادل اصغرپور با بیان اینکه ۵۵ هکتار از زمین ۹۴ هکتاری شهرک صنعتی عجب شیر واگذار شده است، اظهار کرد: بخش تولید و سرمایه گذاری باید بهترو روان‌تر و مشکلات آنها مرتفع شود.

وی افزود: عمده مشکل این واحدها کمبود سرمایه در گردش می باشد که با رایزنی و همکاری اداره صنعت معدن تجارت و شهرک‌های صنعتی این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی مشکلات اصلی شهرک صنعتی را نامناسب بودن جاده اصلی منتهی به آن عنوان و اضافه کرد: این جاده نیاز به تعریض دارد و همکاری دستگاه های مسوول جهت  رفع این مشکل باید بیشتر از پیش باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با بیان اینکه ۹۵ درصد واحدهای مستقر در شهرک صنعتی عجب شیر فعال هستند، گفت: دشمن در جنگ اقتصادی می‌خواهد تولید ما را از میان ببرد اما این واحدها با تمام توان مقابل تمام دشواری‌ها و سختی ها ایستاده‌اند

سیدمرتضی نیرومند با بیان اینکه واحدهای تولید هر ساله رشد سرمایه‌گذاری دارند، ادامه داد: شهرک صنعتی عجب شیرجزء شهرک های تقاضا محور آذربایجان شرقی می باشد، به صورتی که واگذاری زمین در آن برای سرمایه گذاران محدود شده است .

 وی افزود : شهرک صنعتی  هر شهرستان قلب تپنده آن شهر است و  اگر قلب این شهر فعال باشد، می‌تواند بیکاری به تبع آن مشکلات اجتماعی کم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر