کد خبر: 1031597
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
مدیر حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام عبداللهی، بر ضرورت تقویت فعالیت ها و بهره مندی از ظرفیت های مختلف در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: مبارزه با فساد اقتصادی سبب پیشرفت کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز(26آذر) در دیدار با دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان اظهار داشت: حوزه علمیه به عنوان نهادی دینی و مردمی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت کارشناسان حوزه در عرصه اقتصادی مؤثر است، افزود: حوزه علمیه در عرصه حفظ حکومت اسلامی و جلوگیری از ورود ضربه به انقلاب از هیچ کوشی دریغ نمی کند.

وی ادامه داد: تشکیل قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی امید را در جامعه ترزیق کرده است و امید است در سایه انجام فعالیت های مؤثر این امید بین مردم حفظ و تقویت شود.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اهمیت مبارزه با مفاسد اقتصادی در گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت کارشناسان توانمند حوزوی در این زمینه می تواند نقش آفرین باشد.

وی بر ضرورت همکاری با ستاد امربه مروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: همکاری حوزه علمیه با قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در جامعه و در زمینه رشد اقتصادی مؤثر است. 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار