کد خبر: 1028267
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
رئیس کل دادگستری لرستان:
رئیس کل دادگستری لرستان بر ضرورت برخورد قاطع و ریشه ای با فساد به ویژه فساد اداری، گفت: باید ریشه فساد شناسایی و از بین برود، برخورد با فساد اقتصادی و اداری زمینه ساز رشد و پیشرفت است.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از لرستان، محمد رزم، امروز2 آذرماه در نشست صمیمی شورای قضایی استان با اعضای قرارگاه مردمی مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: تشکیل این قرارگاه در مقابله با فساد اقتصادی نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است، افزود: جایگاه قانونی و نیت خالصانه در تشکیل این قرارگاه امری مهم و نتیجه بخش بودن در خدمت به مردم است.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان داشت: انجام کار با نیت خالص و به خاطر رضای خداوند متعال، خدمت به مردم وحفظ نظام مقدس اسلامی کاری مهم و اثر بخش خواهد بود.

وی عمل قرارگاه مردمی را خالصانه خواند و اظهار داشت: دغدغه شما فرزندان انقلاب همان دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در راستای مبارزه با فساد و خدمت به مردم است.

رزم در ادامه با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از  آموزه های دینی است، گفت:  این  نظام وارث بعد از 1400 سال خون دل خورده ها است و حفظ نظام، مقابله با فساد و خدمت به مردم وظیفه ای سنگین بر دوش همگان است.

وی با اشاره به اینکه حکومت دینی بر درست کاری و خدمت صادقانه به مردم تأکید دارد، خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام مخالف هرگونه فساد، تخلف و انحراف است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به دنبال کاهش فساد اداری و جمع کردن این معضل است، تصریح کرد: برای جمع کردن فساد مالی و اداری باید  سیستمی برخورد شود.

وی وجود فساد را موجب نا امیدی مردم، خستگی مردم و اتلاف منابع دانست و گفت: برخورد با فساد بستر توسعه، رشد و موفیقت را فراهم می آورد.

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار