کد خبر: 1031370
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
آلبوم امیریار با عنوان «بعد تو» با حضور مطرح‌ترین چهره‌های موسیقی منتشر شد.
سرويس فرهنگ و  هنر جوان آنلاين: به گزارش مشاور رسانه‌ای، «بعد تو» اولین آلبوم رسمی امیریار، که پیش از این به عنوان خواننده، تنظیم‌کننده، آهنگساز و نوازنده در جامعه موسیقی شناخته شده بود منتشر شد. «بعد تو» آلبومی ۱۲ قطعه‌ای است که ۴ قطعه «فصل سرد»، «تنهام»، «ستارمون» و «بازیاتو بلدم» پیش از این منتشر شده بود. «امروز»، «خوبه حالم»، «خداحافظ»، «بگو»، «آرومم»، «استرس»، «تو (ارکستر)»، «تنهام (ورژن جدید)» دیگر قطعات آلبوم این خواننده خوش آتیه است.
در این آلبوم چهره‌های مطرح موسیقی از جمله کاوه یغمایی، مسعود همایونی، علیرضا ریاضی، ایمان توسلی، نریمان ناعمی و آیدین توسلی به عنوان نوازنده با امیریار همکاری داشته‌اند.
اشکان دباغ، فرشاد فارسی، اردلان کاظمی و آیدین توسلی به عنوان تنظیم‌کننده و محمد ابراهیمی، نگار نوشادی، محمد درویش، فرهاد جهانی، فرشاد فارسی، علی اکبر شفیع‌نیا و آریام به عنوان ترانه‌سرا در این آلبوم حضور دارند.
در کنار امیریار، کیان پورتراب، فرشاد فارسی، آریام و یاشا حکمی از جمله سازندگان ملودی‌های آلبوم «بعد تو» هستند. میکس و مسترینگ این آلبوم را نیز امیریار، آرش پاکزاد، ایمان احمدزاده، سعید سام و آیدین توسلی انجام داده‌اند.

امیریار درباره این آلبوم بیان کرد: «بعد تو» حاصل ۱۵ سال تلاش من در موسیقی است. با نهایت وسواس قطعات این آلبوم را انتخاب کردم و خوشحالم در اولین تجربه رسمیم، بهترین‌های موسیقی را کنار خودم داشتم. به طور قطع بعد از انتشار این آلبوم حضور پر رنگ‌تری در مارکت موسیقی خواهم داشت.
وی درباره اجرای کنسرت هم گفت: بعد از کرونا حتما در سراسر ایران به دیدار مخاطبانم خواهم رفت.

نشر موسیقی کوک ناشر و آژانس نقطه قرمز تهیه‌کننده آلبوم امیریار است.

گفتنی است آلبوم «بعد تو» امیریار با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تمامی فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور به صورت فیزیکی توزیع شده و به صورت دیجیتال از سایت بیپ تونز  www.beeptunes.com  قابل خریداری است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار