کد خبر: 1030638
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
«من ترامپ نیستم» با بازی رضا فیاضی در نقش ترامپ برای مخاطبان جهانی روی خروجی سایت «آمازون» قرار گرفته است.
هادی عسگری
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  کمدی سیاه «من ترامپ نیستم» که به زبان انگلیسی تولید شده است، ابتدا قرار بود به صورت زنده در اروپا و امریکا روی صحنه برود، اما شیوع کرونا باعث شد تا تولیدکنندگان این نمایش به فکر تولید ویدئویی از آن و انتشار در فضای اینترنت بیفتد. فیاضی، بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون که نقش اصلی را در نمایش «من ترامپ نیستم» ایفا می‌کند، درباره بازی در نقش ترامپ می‌گوید: تجربه بازی در نقش ترامپ برایم جالب بود. من یک خارجی‌پوش هستم، خیلی از نقش‌های غربی مانند نیکلای فرانسه، چرچیل، ژنرال گاردن فرانسوی و... را بازی کرده‌ام. همچنین حضور در آثار تاریخی همانند فیلم امیرکبیر و سریال پهلوانان نمی‌میرند را در کارنامه کاری خود دارم. فیاضی ادامه می‌دهد: نقش ترامپ همه چیزش فرق داشت؛ از ترامپی که ناشر و نویسنده بود تا ترامپی که الان رئیس‌جمهور است و دوباره سودای رئیس‌جمهور شدن را دارد. در کل به من «ترامپ سینمای ایران» می‌گویند. رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، مایکل کوهن و... نقش‌های مقابل من هستند. درباره جو بایدن هم در این فیلم تئاتر صحبت می‌شود، ولی خودش حضور ندارد. وی درباره زمان پخش فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم!» که با روز‌های پایانی حضور رئیس‌جمهور فعلی امریکا در کاخ سفید همزمان شده است، توضیح می‌دهد: قرار بود فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم!» قبل از انتخابات امریکا از سایت آمازون پخش شود. درباره پخش ایران من اطلاعی ندارم ولی کارگردان کار به دنبال گرفتن مجوز‌های لازم است. فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم!» توسط علی محمدرحیمی نوشته شده و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا خرم به تازگی در بخش ویدئو پرایم سایت آمازون، در حال پخش است.

داستان فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!» درباره شخصیت ترامپ، رئیس‌جمهور امریکاست که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کشورش در رقابت با جو بایدن رئیس‌جمهوری منتخب این کشور فشار بسیاری را تحمل می‌کند. او برای رهایی از این فشار روحی به سونای خشک خود در برج ترامپ پناه می‌برد. با توجه به اینکه زبان اصلی فیلم انگلیسی است، قرار است در آینده‌ای نزدیک توسط بازیگران به فارسی دوبله و برای پخش از یکی از پلت‌فرم‌های داخلی آماده شود.

در فیلم‌تئاتر «من ترامپ نیستم!»، علاوه بر فیاضی هنرمندانی، چون سیروس کهوری‌نژاد، سروش طاهری، وحید آقاپور و شهروز دل‌افکار دیگر نقش‌ها را ایفا کرده‌اند، فیلمبرداری این اثر در مهرماه و در سکوت کامل خبری انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار