کد خبر: 1029815
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
بانک مرکزی اعلام کرد؛
بیش از ۲۱ نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی بهره‌مند شده‌اند که اقساط تسهیلات طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای آنان کسر می‌شود.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه بگیران، تعداد ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱ نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ نفر از یارانه بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی نشده بودند (مجموعاً ۴.۶۶۱.۰۱۵ نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا ساعت ۱۳ پنج شنبه مورخ ۱۳‏ آذر ماه ۱۳۹۹ تسهیلات مربوط به حساب ۹۹.۹۶ درصد از افراد یاد شده واریز شده است.

ضمن اینکه امکان واریز تعداد ۱.۹۲۸ فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطا‌ها میسر نگردیده است. بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان متعاقباً واریز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار